خبرگزاری کار ایران

رئال با آنجلوتی همگام می شود؛

خامس رودریگز به بایرن مونیخ نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۳۰

نشریه Marca مدعی شد که هافبک نیمکت نشین رئال مادرید قصد دارد دوباره با سرمربی سابقش همکاری کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، خامس رودریگز پس از یک فصل نیمکت نشینی در رئال مادرید می توانست این باشگاه را ترک کند و سرمربی سابقش، آنجلوتی را انتخاب کرد.

بازگشت مارکوس یورنته به مادرید و امضای قرارداد رسمی دنی سبایوس به این معناست که او حتی کوچکترین شانسی برای حضور در ترکیب مادرید ندارد و همین موضوع موجب شد تا او با منچستریونایتد و چلسی مذاکره داشته باشد.

موضع باشگاه رئال مشخص است و آنها حداقل رقم فروش خامس را 75 میلیون یورو مشخص کرده اند. باشگاه بایرن مونیخ هم به دنبال یک هافبک خلاق است و آنها پیش از این به باشگاه آرسنال برای به خدمت گرفتن الکسیس سانچز اقدام کرده اند اما بن بست آنها در مذاکرات موجب شد تا کارلو آنجلوتی به دنبال جذب خامس رودریگز باشد.

کارلو آنجلوتی در پایان سال 2015 رئال مادرید را ترک کرد و در آغاز امسال بود که بعد از خبر ترک پپ گواردیولا از بایرن و پیوستن به منچستر سیتی از او بعنوان سرمربی جدید باواریایی ها نام برده شد. او اکنون قصد دارد در کورس با چلسی و منچستر یونایتد خامس را به مونیخ ببرد و دوباره همکاری با این بازیکن را آغاز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز