خبرگزاری کار ایران

سوپرجام روی هوا؛ دربی استقلال پرسپولیس در 31 تیرماه

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۶۵۲

تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس در آلمان قطعی شد و دو تیم در تاریخ 31 تیرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در حالی که برگزاری دربی دوستانه دو تیم استقلال و پرسپولیس با اعلام اسپانسر سرخابی‌ها به اتفاق جالب توجه بین هواداران تبدیل شده بود، طی روزهای اخیر ناهماهنگی های به وجود آمده برخی تغییرات در آن شکل داد.

در این رابطه گفته می‌شد ناهماهنگی با فدراسیون آلمان و همچنین اتفاقات رخ داده در اجلاس سران جی 20 باعث شده تا تاریخ این بازی دچار تغییرات شود. طبق آخرین اعلام این بازی در تاریخ 31 تیرماه در آلمان برگزار خواهد شد و این در حالی است که تاریخ اعلامی برای برگزاری سوپرجام 30 تیرماه اعلام شده بود.

بنا بر این اعلام دو تیم در پایان اردوی آماده سازی خود در ارمنستان و اوکراین راهی تهران خواهند شد و روز 30 تیرماه با پرواز چارتر به آلمان می‌روند تا این دربی دوستانه را برگزار کنند.

در خصوص دیدار سوپرجام نیز با توجه به ناهماهنگی‌ها و مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه نفت تهران که هنوز نتوانسته شرایط مناسبی برای حضور در لیگ شکل دهد، در حال تفاهم برای عدم انجام این بازی هستند.

انجام دیدار تدارکاتی و دوستانه دو تیم با حمایت اسپانسر مشترک پیش از شروع لیگ و در کشور آلمان می‌تواند بخش زیادی از مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس را در فصل پیش رو برطرف کند و این مساله باعث شده تا هر دو تیم به شدت پیگیر انجام و برگزاری آن باشند.

دیداری که اکنون با موافقت فدراسیون آلمان و هماهنگی با پلیس فدرال در تاریخ 31 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز