خبرگزاری کار ایران

رقابتهای کارته قهرمانی آسیا؛

یک طلا، 2 نقره و یک برنز حاصل تلاش کومیته کاهای جوان دختر

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۸۹۱

در پایان رقابتهای کومیته جوانان دختر تیم ایران به یک طلا، 2 نقره و یک برنز دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در نخستین روز از رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان برگزار شد، در وزن 48-کیلوگرم جوانان، لیلا برجعلی با نتیجه 10 بر صفر نماینده هنگ کنگ را برد و سپس ازبکستان را 4 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. برجعلی در فینال برابر نماینده کشور ژاپن قرار گرفت و 4 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و نقره گرفت.

در وزن 53-کیلوگرم جوانان، فاطمه سعادتی حریف هندی را 5 بر صفر برد، تاجیکستان را 9 بر صفر شکست داد. در سومین مبارزه برابر ویتنام پس از تساوی یک بر یک با رای داوران برنده شد و به دیدار فینال رسید. او در فینال بر نماینده ژاپن غلبه کردو مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 59-کیلوگرم جوانان، مبینا حیدری نماینده چین تایپه را 6 بر 2 برد، مقابل قزاقستان 2 بر یک باخت و در رپه شارژ 7 بر صفر به برتری رسید و برنز گرفت.

در وزن 59+کیلوگرم جوانان، مینا یوسفی ابتدا نماینده تایلند را پس از تساوی یک بر یک با رای داوران از پیش رو برداشت و سپس موفق شد حریفی از چین را 3 بر صفر شکست دهد و راهی فینال شود. یوسفی در فینال برابر نماینده کشور میزبان 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

در این رقابتها 660 کاراته کا از 27 کشور شرکت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز