خبرگزاری کار ایران

با نزدیک شدن به پایان فصل نقل و انتقالات؛

ستاره‌ها در خطر بیرون نشستن

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۷۰

فصل نقل و انتقالات رو به پایان است ولی چند بازیکن مطرح هنوز تکلیفشان برای فصل جدید مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا٬ با نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات به روزهای پایانی خود کار تیم‌ها در جذب بازیکن و بستن فهرست نفراتشان در فصل جدید تقریبا به پایان رسیده است.

با این حال برخی از بازیکنان هنوز برای فصل جدید با تیمی به توافق نرسیده‌اند و در خطر بیرون نشستن در رقابت‌های فصل جدید تهدیدشان می‌کند. در میان این افراد نام‌های مطرحی‌هم به چشم می‌خورد که شرایط حال حاضرشان دور از باور به نظر می‌رسد.

 

اشکان دژاگه:

مهاجم تیم ملی کشورمان که مدتی در العربی قطر بازی می‌کرد فصل گذشته به ولفسبورگ برگشت ولی نتوانست مانع سقوط این تیم شود و همین موضوع او را در بلاتکلیفی قرار داده است. بدون تیم بودن یکی از مهره‌های کلیدی کی‌روش در سال منتهی به جام جهانی اتفاق خوبی برای تیم ملی کشورمان نیست.

 

آندرانیک تیموریان:

جدایی از ماشین‌سازی برای پیوستن به استقلال و ممنوعیت این تیم در جذب بازیکن از سوی فیفا٬ کاپیتان سابق تیم ملی را به سمت نفت تهران و قهرمانی جام حذفی با این تیم کشاند. تیموریان که صحبت حضورش در سپیدرود مطرح بود هنوز با تیمی به توافق نرسیده است.

 

محسن بنگر:

درگیری با قلعه‌نویی در فصل گذشته بنگر ۳۷ ساله را خانه‌نشین کرد و تقریبا یک نیم فصل بدون تیم بودن برای بازیکن در چنین سن و سالی کافی است تا دیگر مورد علاقه تیمی نباشد. صحبت از بازگشت او به تراکتورسازی پس از مصدومیت هادی محمدی مطرح شد که به نظر نمی‌رسد عملی شود.

 

وحید طالب‌لو:

دروازه‌بان محبوب و سابق استقلال فصل گذشته عملکرد خوبی در فولاد خوزستان داشت و بازی‌هایش نوید بازگشت او به دوران اوج می‌داد. با این وجود فولادی‌ها در پایان فصل با تغییر سرمربی و اضافه شدن سیروس پور‌موسوی تغییرات اساسی در ترکیب خود ایجاد کردند و مشخص نیست دروازه‌بان فصل آینده این تیم چه کسی خواهد بود.

در خبرها اغاز مذاکرات میان طالب‌لو و فولاد شنیده می‌شود که مشخص نیست تا چه میزان حقیقت دارد.

 

هاشم بیک‌زاده:

مدافعی که قرار بود دفاع چپ فیکس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ باشد و لیونل مسی را مهار کند در حال حاضر با وجود یک نیم فصل بیرون نشستن هنوز تکلیفش برای فصل جدیدمشخص نیست.

بیک‌زاده نیم فصل گذشته با تراکتورسازی قرارداد بست ولی بعد از پایان نقل و انتقالات متوجه شد این تیم حق اضافه کردن بازیکن جدید نداشته و قراردادش غیر قانونی بوده است.

این بازیکن به تازگی متوجه شده بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند به هر تیمی بپیوندد ولی هنوز مقصدش مشخص نیست.

 

میثم مجیدی:

این بازیکن فصل گذشته به همراه صبا به لیگ یک سقوط کرد و هنوز تکلیفش برای فصل جدید مشخص نیست. مجیدی ممکن است فصل آینده هم در صبا بماند و این تیم را در لیگ یک همراهی کند.

 

حنیف عمران‌زاده:

مدافع سابق استقلال فصل گذشته را با خونه به خونه در لیگ یک شروع کرد و سپس به صبای قم پیوست. سقوط صبا به لیگ یک این بازیکن را هم بلاتکلیف کرده است. صحبت از حضور او در ماشین سازی تبریز بود که تکذیب شد و هنوز تیم فصل آینده این بازیکن مشخص نیست.

 

سامان نریمان‌جهان:

هافبک فصل گذشته ماشین سازی در نیم فصل راهی پرسپولیس شد و فرصت زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد و با پایان فصل نامش در فهرست مازاد برانکو بود. صحبت از بازگشت او به ماشین سازی در لیگ یک مطرح است که مشخص نیست چقدر جدی باشد.

 

محمدامین آرام‌طبع:

دفاع چپ صبا که در فصل پانزدهم عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشت به پرسپولیس رفت تا با انتقال محمد انصاری به دفاع میانی٬ جای او را پر کند ولی نه تنها در ترکیب اصلی جایی نداشت٬ که حتی در مقاطعی از فصل حضور بازیکنان غیر تخصصی مثل فرشاد احمدزاده در این پست به او ترجیح داده شد.

آرام‌طبع بعد از یک فصل نیمکت نشینی در جمع سرخپوشان از این تیم جدا شده و هنوز تیم فصل بعدش مشخص نیست.

 

شهاب کرمی:

خروجی دیگر فهرست برانکو هم همچنان بلاتکلیف است. هافبک دفاعی فصل گذشته سرخپوشان فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و در حال حاضر هم برای فصل جدید با تیمی به توافق نرسیده است.

 

ابراهیم شکوری:

مدافع فصل گذشته سایپا برای فصل جدید با این تیم به توافق نرسیده است و به نظر می‌رسد در فهرست علی دایی جایی نداشته باشد. باید دید این بازیکن در فصل جدید در ترکیب کدام تیم به میدان می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز