خبرگزاری کار ایران

روشن: مگر می شود سیاسی ها طرفدار استقلال و پرسپولیس نباشند؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۷۲

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید:افراد سیاسی همه علاقه خاصی به یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس دارند.

به گزارش ایلنا،حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تعویق چند باره دربی اظهار داشت: من از اول مخالف این بازی بوده و هستم. این دیدار نمی تواند کیفیت لازم را داشته باشد و بیشتر برای درآمد زایی است.

وی در ادامه افزود: نمی دانم چقدر این بازی سود مالی دارد اما امیدوارم ضرر مصدومیت بازیکنان بیشتر از سود مالی اش نباشد.

روشن در ارتباط با ابراز علاقه عراقچی در خصوص ماندن طارمی در پرسپولیس گفت: تمام چهره های سیاسی به یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس علاقه دارند اما برخی آن را بیان می کنند و برخی هم نه.حالا حتما آقای عراقچی با پرسپولیسی ماندن طارمی یک نفس راحت کشیده تا با نیروی بیشتری به دنبال برجام باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص تاثیر علاقه چهره های سیاسی در فوتبال گفت: اگر این علایق در جهت کمک به تیم ها باشد خوب است و چه بهتر این که عدالت هم در این زمینه اجرا شود.

سرمربی تیم ملی ناشنوایان فوتبال ایران در ارتباط با وضعیت تیمش اعلام کرد: خوشبختانه شرایط تیم مان خوب است و یکشنبه برای حضور در رقابت های جام جهانی عازم ترکیه می شویم.از آقای سلطانی فر هم بابت کمک یک میلیاردی شان به تیم ملی ناشنوایان تشکر می کنم.امیدوارم با کسب بهترین نتایج به ایران بازگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز