خبرگزاری کار ایران

راهیابی 15 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۱۴۷

تیم ملی فوتبال پنج نفره از راهیابی ۱۲ بازیکن و ۳ دروازه بان به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا، جواد فلفلی گفت: در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فوتبال پنج نفره، هفت تیم رقابت کردند که در پایان ۱۲ بازیکن برتر نابینا و ۳ دروازه بان به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با بیان این مطلب که مسابقات قهرمانی کشور در سطح بالایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات با قوانین جدید و در سطح بالایی برگزار شد. از طرفی بر اساس قوانین جدید اندازه عرض دروازه بزرگ تر شده است که جذابیت مسابقات را بالاتر برده بود به طوریکه تمامی مسابقات با گل همراه بود و هیچ مسابقه ای بدون گل به پایان نرسید. 

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره افزود: از آنجایی که فدراسیون نابینایان و کم بینایان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را به هیات های استانی اعلام کرده بود، تیم های شرکت کننده با آمادگی نسبتا خوبی شرکت کرده بودند.

وی درخصوص شروع اردوهای آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره اظهار داشت: اردوهای تیم ملی فوتبال پنج نفره برای  شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به زودی و بعد از جلسه کمیته فنی فدراسیون نابینایان و کم بینایان برگزار خواهد شد.

 مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا از ۱۸ تا ۲۷ آذرماه در کشور مالزی برگزار می شود که سهمیه ورودی رقابت های جهانی نیز محسوب می شود. مسابقات جهانی فوتبال پنج نفره اردیبهشت ماه سال آینده در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز