خبرگزاری کار ایران

سردار آزمون: از کازان به تیم ملی رسیدم

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۱۴۹

مهاجم جوان ایرانی بعد از امضای قرارداد با روبین کازان عنوان کرد تمام تلاشش را برای کمک به این تیم به کار خواهد بست.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون بعد از تمدید قراردادش با تیم روبین کازان، گفت‌: خیلی خوشحال هستم که به روبین باز گشته‌ام. جایی که فوتبالم را در روسیه از آن جا شروع کردم. از سران باشگاه روبین کازان تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند که بتوانم در این تیم چهره شوم و به تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورم دعوت شوم. همه اینها به خاطر توجهی بود که باشگاه روبین کازان به من داشت.

این بازیکن ادامه‌ داد: از طرف خودم باید بگویم که تمام تلاشم را برای کمک به تیم به کار خواهم بست. من مطمئن هستم که تلاش گسترده‌ای خواهیم کرد که این باشگاه پیشرفت اساسی داشته باشد.

سردار آزمون در سال ۲۰۱۲ جایی که قربان بردیف، سرمربی کازان بود به این تیم پیوست و در زمستان ۲۰۱۵ به روستوف قرض داده شد، جایی که باز هم با قربان بردیف کار کرد. بعد از بازگشت بردیف به کازان باز هم آزمون تصمیم گرفت تا به تیم روبین کازان باز گردد، در حالی که تیم‌های سلتیک و لاتزیو به شدت خواهان جذب این بازیکن ایرانی بودند.

مهاجم جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران همچنین، اظهار کرد: کمپ تمرینی که در اتریش داشتیم تلاش کردم تا با بازیکنان و شرایط تیم آشنا شوم و خوشبختانه به چنین اهدافی هم دست پیدا کردم. روبین کازان برای قهرمانی در لیگ روسیه تلاش خواهد کرد و من هم می‌خواهم در این راه به تیمم کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز