خبرگزاری کار ایران

سوپر جام در ۳۰ تیر انجام می‌شود،

فتاحی: لیگ برتر با توپ‌های بوندس لیگایی برگزار می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۰۹۳

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: بازی‌های لیگ برتر فوتبال در فصل آینده با توپ‌هایی برگزار می‌شود که در لیگ هلند و بوندس لیگا نیز استفاده می‌شود و در چند روز آینده از این محصول رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، سعید فتاحی در گفتگو با رادیو ورزش در مورد برگزاری لیگ برتر فوتبال گفت:لیگ برتر در  تاریخ مقرر برگزار می‌شود و تغییری در شروع لیگ نداریم ضمن اینکه در این دوره قصد داریم همانند دوره گذشته بازی‌ها را در زمان مقرر به پایان ببریم.

او در مورد دیدار سوپرجام و حاشیه‌های به وجود آمده در مورد تغییر تاریخ بازی و دربی در آلمان گفت: شک نکنید دیدار سوپرجام در تاریخ مقرر برگزار می‌شود و ما برای این دیدار برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم البته پرسپولیس اگر اصرار بر برگزاری دربی دارد می‌تواند در این بازی شرکت نکند.

فتاحی در مورد اینکه اسپانسر این 2 تیم هنوز لغو بازی دربی المان  را تائید نکرده است گفت: روز گذشته اسپانسر معتقد بود اگر این دیدار پخش تلویزیونی نداشته باشد برگزار نمی‌شود و این موضوع باعث شد ما در تاریخ و مقرر و با اعلام رسمی برگزاری دیدار سوپر جام را اعلام کنیم و طبق برنامه پیش برویم و این اسپانسر نیست که برای فوتبال ما برنامه‌ریزی می‌کند و تصمیم می‌گیرد.

وی افزود: در بحث برگزاری  ما فقط برای کمک بهباشگاه‌های استقلال و پرسپولیس  و بحث درآمدزایی قصد داشتیم به این 2 تیم کمک کنیم و برای همین نامه رسمی این 2 باشگاه را برای برگزاری یک دیدار دوستانه در آلمان به فدراسیون این کشور فرستادیم و موافقت آن‌ها را به دست آوردیم اما بنا بر دلایلی این بازی را دوباره به تاریخ 31 تیرماه موکول کردند و این با برنامه‌های ما تداخل داشت و به همین دلیل و با توجه به اعلام خود اسپانسر مبنی بر مشکلات پخش تلویزیونی ماهم سوپر جام  را در تاریخ مقرر برگزار می‌کنیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال در مورد برگزاری لیگ برتر فوتبال  و آمادگی ورزشگاه‌های کشورگفت: به‌جز یکی دو ورزشگاه که هنوز تائیدیه لازم را برای بازی نگرفته‌اند بقیه استان‌ها مشکلی ندارند و تا زمان شروع بازی‌های بازدیدهای لازم انجام می‌شود و انشاالله بدون مشکل بازی ها را برگزارمی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز