خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم/ می‌خواهیم لیگ را با پیروزی شروع کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۸۸

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شرایط تیمش در اردوی ترکیه و میزان آمادگی شاگردانش می‌گوید.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: در راستای برگزاری بازی‌های دوستانه برای آمادگی هر چه بهتر تیم، با تیم مانیسا اسپور ترکیه روبرو شدیم. این تیم جزو تیمهای شناخته شده ترکیه است که گویا دو سالی است برای صعود به سوپر لیگ ترکیه تلاش می کند. به نظر می‌رسید این تیم بتواند محک جدی برای تیم ما باشد و به همین دلیل با آنها روبرو شدیم.

وی افزود: خوشبختانه کیفیت مانیسا اسپور همانی بود که انتظار داشتیم و بچه ها هم بیشتر دستورات تاکتیکی را اجرا کردند. ما از بچه ها خواستیم که از همان ابتدا بازی را به دست گرفته و اجازه ندهند حریف بخواهد حاکم بازی شود که اینگونه هم شد و خیلی زود موقعیت ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: بچه ها تمرکز خودشان را خیلی خوب روی بازی حفظ کردند و تا پایان بازی تقریبا انتظارات را براورده کردند. البته ناگفته نماند که برای رسیدن به شرایط ایده‌آل همچنان باید تلاش کنیم و می‌توانیم روز به روز بهتر شویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد برنامه تیمش تا آغاز فصل اظهار داشت: بنا داریم چهارشنبه یک دیدار دوستانه دیگر برگزار کنیم و احتمالا روز شنبه هفته آینده نیز در دیداری دوستانه با سپاهان روبرو می‌شویم که این دو بازی پایان کار ما پیش از شروع فصل است. امیدوارم این دو بازی نیز به ما کمک کند تا به شرایط مطلوب نزدیک شویم و لیگ را از مشهد مقدس خوب شروع کنیم و در گام اول پیروز شویم.

قلعه نویی در پایان در مورد اردوی ترکیه نیز گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم. تمرینات منظم و تلاش بچه ها بسیار خوب است و امیدوارم ثمره انتخاب خوب خود را در طول فصل ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز