خبرگزاری کار ایران

حرکات موزون میلاد محمدی در پایان تمرین تیم احمدگروژنی (ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۲۸۵

مدافع لژیونر فوتبال ایران در لیگ روسیه خیلی زودتر از آنچه که در رویاهایش وجود داشت مراحل ترقی را پیموده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میلاد محمدی، مدافع چپ مورد اعتماد کارلوس کی روش که به صورت اتفاقی توانست جواز حضور در فوتبال ایران را به دست بیاورد، اکنون روزهای خوبی را در لیگ روسیه پشت سر می‌گذارد.

این بازیکن که در آخرین روزهای شروع لیگ در فصل پانزدهم راهی تمرینات راه آهن شده بود، با خواهش و التماس توانست مجوز حضور تستی در تمرینات این تیم زیر نظر حمید استیلی را به دست بیاورد و با عملکرد فوق العاده خود سرمربی سابق پرسپولیس را مجاب به قرار دادن نامش در لیست این تیم کرد.

محمدی اما با درخشش قابل توجهش نه تنها در راه آهن که توجه فوتبال ایران را نیز به خود جلب کرد و در روزهایی که با اولین دریافتی‌اش توانسته بود خودروی پراید خود را خریداری کند، با پیشنهاد اغواکننده ای مواجه شد. او در فصل بعد با صدور رضایتنامه سه میلیاردی راهی لیگ روسیه شد تا یکی از بزرگترین سودهای مالی را نصیب راه آهن در آستانه فروپاشی کند.

او این روزها زندگی جالب توجهی را در لیگ روسیه پشت سر می‌گذارد و به ستاره تیم احمد گروژنی تبدیل شده و زندگی لاکچری‌اش متفاوت از سه سال پیش است که حتی برای خرید استوک ورزشی با مشکل مواجه بود. این ویدئویی است که یکی از هم‌تیمی‌های میلاد محمدی در پایان تمرینات این باشگاه منتشر کرده است، جایی که ستاره جوان فوتبال ایران سرمست از موفقیت‌هایش با موزیکی وطنی در روسیه احساسات خود را با حرکات موزون به نمایش می‌گذارد.

 

حجم ویدیو: ۲.۲۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز