خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین المللی تیرو کمان معلولین – جمهوری چک ۲۰۱۷؛

نعمتی در دور مقدماتی رکوردشکنی کرد و در صدر ایستاد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۹۸۹

در نوبت صبح اولین روز از رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین که به میزبانی جمهوری چک برپاست، نمایندگان کشورمان در رقابت های دور مقدماتی شرکت کردند.

به گزارش ایلنا،در مسابقات دور مقدماتی ریکرو بانوان، زهرا نعمتی با ثبت رکورد 661، ضمن جابجایی رکورد جهان که پیش از این نیز در اختیار وی بود، در صدر جدول رقابت ها ایستاد، سمیه رحیمی با 597 امتیاز سوم شد و زهرا دلخوش با 510 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. ضمن اینکه بانوان کماندار ایران در بخش تیمی ریکرو نیز در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفتند و از شانس بالایی برای کسب نشان طلا برخوردار هستند.

رقابت های مقدماتی کامپوند بانوان نیز صبح امروز برگزار شد و سمیه عباسپور با امتیاز 675 در جایگاه ششم جدول قرار گرفت، فرزانه عسگری با 648 امتیاز پانزدهم شد و راضیه شیرمحمدی با 621 امتیاز در رده ی بیست و یکم جدول قرار گرفت.

زهرا حسینی، تنها نماینده کشورمان در کلاس W1 نیز با رکورد 523 در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و علی اصغر فتاحی، کمانداران کشورمان در بخش ریکرو مردان نیز تا دقایقی دیگر رقابت های خود در مرحله مقدماتی را آغاز می کنند و مسابقات بخش کامپوند مردان نیز صبح روز چهارشنبه، 28 تیر ماه برگزار خواهد شد.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)،  فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

از 14 کماندار اعزامی به این مسابقات، 7 نفر در رشته کامپوند و 7 نفر در رشته ریکرو با حریفان روبرو می شوند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز