خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ؛

دکتر سلطانی فر: از هر اقدامی که موجب صیانت از ارزشهای اخلاقی و اسلامی در فوتبال می شود حمایت می کنیم/ ورزشگاه آزادی سرمایه ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۴۲۵

وزیر ورزش و جوانان گفت: از هر اقدامی که فدراسیون فوتبال به منظور ایجاد نظم انظباط و قانونمندی و صیانت از ارزش های اخلاقی و اسلامی در فوتبال انجام دهد دفاع می کنیم.

به گزارش ایلنا،دکتر مسعود سلطانی فر در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از این رشته ورزشی به عنوان ابزاری قدرتمند به منظور ایجاد شادی و نشاط مردم نام برد و اظهار داشت: فوتبال آنچنان قدرت دارد که با پیروزی های بزرگ و راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی موجب شور و شعف مردم می شود به همین دلیل باید با تمام توان و بکارگیری تمام ظرفیت و نیروها شرایط را برای توسعه و موفقیت فوتبال و کلا ورزش کشور به وجود آورد.

دکتر سلطانی فر آرامش و ثبات را عامل توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: از همان زمانی که مسئولیتم در این وزارتخانه آغاز شد تلاش و تدبیر خود را برای ایجاد آرامش به کار بستم که این مهم در فدراسیون ها هم باید مد نطر قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش از عملکرد کمیته های انظباطی ، استیناف و اخلاق فدراسیون فوتبال به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان از هر اقدامی که به منظور اصلاح و همچنین ایجاد نظم و انظباط و صیانت از ارزش های اخلاقی و اسلامی و حاکمیت قانون می شود حمایت می کند.

دکتر سلطانی فر همچنین به مقابله جدی فدراسیون با ناهنجاری ها در این رشته تاکید کرد و ادامه داد: با مدارس فوتبالی که دارای مجوز قانونی نیستند به دلیل اهمیت فضای خوب و سالم و بانشاط در این رشته باید برخورد قانونی صورت گیرد.

 وزیر ورزش و جوانان قبل از شرکت در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کرد و از زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال و تمرینات تیم ملی نوجوانان بازدید به عمل آورد.

دکتر سلطانی فر همچنین از زمین درحال ترمیم شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران و فاز اول مقاوم سازى سکوهاى ورزشگاه آزادى، بازدید کرد و گفت: بایستى بدون توقف مسابقات، روند مقاوم سازى استادیوم آزادى ادامه یابد، این ورزشگاه سرمایه ملى است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز