خبرگزاری کار ایران

حضور دشمن آجرلو در هیئت مدیره تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۷۴

مدیرعامل تراکتورسازی جلسه هیئت مدیره این باشگاه را به حالت قهر ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جلسه هیأت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی در حالی برگزار شد که این جلسه در پایان به تنش کشید و مصطفی آجورلو آن را ترک کرد.

اصلی‌ترین مساله‌ای که در این میان باعث ناراحتی آجورلو شد، حضور سعید عباسی بود. سعید عباسی و مصطفی آجورلو هیچ‌گاه رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند. پس از برکناری عباسی از سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی، او عضو هیات‌مدیره این باشگاه شد.

چندی بعد، سعید عباسی به همراه عباس کوهی و عباس الیاسی از هیات‌مدیره تراکتورسازی کناره‌گیری و ادعا کردند که هیأت‌مدیره نقشی در باشگاه تراکتورسازی ندارد.

یک ماه پیش، غلام‌عسگر کریمیان، رییس هیات‌مدیره تراکتورسازی رسماً با استعفای عباسی موافقت کرد. روز دوشنبه هم زمانی که آجورلو وارد جلسه هیأت‌مدیره شد و عباسی را در آنجا دید، ناراحت شد.

تمامی اعتراض و ناراحتی آجور‌لو هم به همین خاطر بود. آجورلو اعتقاد داشت که استعفای عباسی مورد قبول واقع شده و او دیگر عضو هیأت‌مدیره نیست، پس چرا باید در این جلسه حضور داشته باشد؟ از طرف دیگر، حمایت کوهی و الیاسی از عباسی هم بیش از پیش موجب ناراحتی آجورلو می‌شد. 

آجورلو معتقد است که برخلاف ادعای عباسی، کوهی و الیاسی، همه صورت حساب‌های مالی باشگاه شفاف و آماده است.

تنها دلیلی که باعث شده آجورلو در این جلسه از ارائه صورت ‌حساب مالی امتناع کند، حضور عباسی بود. آجورلو می‌گفت که من چرا باید در حضور شخصی که دیگر عضو هیأت مدیره نیست (عباسی)، صورت حساب مالی باشگاهم را ارائه کنم؟ 

مصطفی آجورلو به الیاسی و کوهی هم که جزو حامیان عباسی هستند، پیغام داده که مدیرعامل پیشین حالا دیگر در باشگاه نیست و آنها هم بهتر است به فکر تراکتورسازی باشند.

الیاسی و کوهی اما معتقدند تا زمانی که عباسی در باشگاه نباشد، آنها هم قدرتی نخواهند داشت. 

در حال حاضر اصلی‌ترین دلیل اختلاف آجورلو و اعضای هیات‌مدیره باشگاه تراکتورسازی، همین مسائل است.

اعضا می‌گویند که ما قدرتی در باشگاه نداریم و مدیرعامل هم معتقد است که آنها هیچ کمکی به باشگاه نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز