خبرگزاری کار ایران

بایرن بیخیال شد؛ سانچز را نمی خواهیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۷۷

با اینکه گمانه زنی های زیادی راجع به مقصد بعدی الکسیس سانچز می شود، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که هافبک آرسنال در لیست خرید این باشگاه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، کارل هاینس رومنیگه گفته احتمال پیوستن الکسیس سانچس، مهاجم آرسنال به بایرن مونیخ وجود ندارد. این در حالی است که شایعات گسترده حاکی از آن است که این بازیکن در تابستان جاری به باواریا خواهد رفت.

رومنیگه گفته بایرن پس از انتقال قرضی خامس رودریگز نیازی به تقویت در بخش تهاجمی ندارد و کارلو آنچلوتی دیگر به فکر خرید بازیکن تهاجمی نیست: «ما به خرید سانچس علاقه‌ای نداریم. ما با مربی‌مان توافق کردیم که هیچ بازیکن دیگری برای خط حمله نخریم. این خریدها دیگر معنایی ندارد.»

قرارداد سانچس با آرسنال در تابستان سال بعد منقضی می‌شود و به این ترتیب، آرسنال به دنبال آن است که قرارداد این بازیکن را تمدید کند. در غیر این صورت، آنها ممکن است مجبور به فروش او شوند. آرسنالی‌ها تمایلی ندارند که این بازیکن را به رقبای خود در لیگ برتر بفروشند و به همین دلیل خبر رسیده بود که ممکن است او به یوونتوس یا بایرن مونیخ برود.

سانچس در حال حاضر در تعطیلات بعد از جام کنفدراسیون‌ها به سر می‌برد و در تمرینات آرسنال حاضر نیست. آرسنال روز چهارشنبه در شانگهای به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز