خبرگزاری کار ایران

دلیل نفرت درخشان از برانکو؛ این بازی کاملا انتقامی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۷۰۵

حمید درخشان به بازی امشب نفت مقابل پرسپولیس کاملا دیدی انتقامی دارد و این می‌تواند جذابیت آن را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید درخشان که در اتفاقی عجیب شب گذشته ناگهان به عنوان سرمربی نفت تهران انتخاب شد، اکنون باید به مصاف پرسپولیس برود تا قهرمان جام حذفی را برابر شاگردان برانکو رهبری کند.

حضور حمید درخشان با سابقه پرسپولیس البته برخلاف علی کریمی تقابل او و تیم سابقش را از حالت دوستانه خارج کرده و او اکنون باید برابر سرمربی‌ای قرار گیرد که حضورش روی نیمکت پرسپولیس را تاب نمی‌آورد.

دلیل نفرت درخشان از برانکو؛ این بازی کاملا انتقامی است

هافبک سابق پرسپولیس که در فصل پانزدهم در اتفاقی عجیب و در حالی که علی دایی در محل تمرین این تیم حضور داشت، راهی مجموعه درفشی‌فر شده بود تا هدایت پرسپولیس را برعهده گیرد، علیرغم نتایج پر نوسانی که همراه این تیم کسب کرد، در نهایت جای خود را به برانکو ایوانکوویچ داد. درخشان که معتقد بود تیم تحت رهبری او فوتبالی مطابق میل هواداران ارائه می‌دهد، علیرغم روحیه تهاجمی بالا در فاصله 9 هفته مانده به پایان فصل یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شد. هرچند او در لیگ قهرمانان توانسته بود نتایجی مناسبی کسب کند و تیم تقریبا صعود کرده‌ای را در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار داده بود.

دلیل نفرت درخشان از برانکو؛ این بازی کاملا انتقامی است

این مساله البته در ادامه باعث گلایه‌های پنهان و پیدایی از سوی او علیه برانکو ایوانکوویچ نیز شد که اگر علی پروین مداخله نمی‌کرد، می‌توانست اتفاقات بزرگتری را شکل دهد. با این حال کسب نتایج موفقیت آمیز و در ادامه قهرمانی و صعود سرخپوشان به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان کاملا جای هرگونه مخالفت و انتقادی را از او گرفت. با این حال او شب گذشته در اتفاقی عجیب‌تر از آنچه که در ورزشگاه درفشی فر رخ داد، هدایت نفت تهران را برعهده گرفت. تیمی که علی دایی آن را قهرمان جام حذفی کرده بود و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارند. تیمی که می‌تواند شرایط ویژه‌ای برای سرمربی سابق پرسپولیس شکل دهد و اکنون باید دید او چه شرایطی را در آن پشت سر خواهد گذاشت.

اولین دیدار او را کاملا می‌توان از جهت او انتقامی خواند، علیرغم تمام مصائبی که نفت تهران طی روزهای اخیر پشت سر گذاشته، او نمی‌خواهد در اولین گام خصوصا برابر برانکو ایوانکوویچ شکست خورده و تسلیم شود. مطمئنا صحبت‌های او علیه سرمربی پرسپولیس که او را جانشین ناحق خود در پرسپولیس می‌دانسته اکنون شرایطی را شکل داده که بخواهد به هر شکل ممکن در این دیدار به نتیجه لازم دست یابد و به همین جهت اکنون می‌توان دیدار امروز را کاملا انتقامی خواند. 

دو تیم امشب از ساعت 21 در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز