خبرگزاری کار ایران

به بهانه رویارویی مجدد حمید درخشان با سرخپوشان

خریدهای درخشان برای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۰۵

حمید درخشان در دوران حضورش در پرسپولیس خریدهای عجیبی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید درخشان که شب گذشته به عنوان سرمربی نفت تهران انتخاب شد، در کمتر از 24 ساعت از مسئولیت جدید خود باید در سوپرجام فوتبال ایران به مصاف پرسپولیس برود.

پرسپولیس آخرین تیمی بود که درخشان در لیگ برتر هدایت آن را بر عهده داشت و بازی امشب او با تیم سابقش یادآور خاطراتی است که در این تیم از خودش بجای گذاشته است.

یکی از مواردی که درخشان بابت حضورش در پرسپولیس همیشه مورد انتقاد قرار گرفته است، عملکردش در فصل نقل و انتقالات و بازیکنانی که به خدمت گرفت بوده است.

اولین حمید درخشان، مهدی جعفرپور بود که به عنوان جانشین حسین ماهینی به پرسپولیس آمد اما آنقدر ضعیف کار کرد که خود درخشان هم از انتخابش پشیمان شد و او را در لیست فروش گذاشت.


فرناندو گابریل و تادئو هم دو خرید خارجی درخشان بودند که عملکرد درخشانی نداشتند و حتی از تادئو به عنوان یکی از ضعیف‌ترین خرید‌های خارجی تاریخ پرسپولیس یاد می‌شود.

رضا خالقی‌فر، بابک حاتمی و علی علیپور بازیکنانی بودند که با نظر مستقیم حمید درخشان به پرسپولیس آمدهاند که از جمع این نفرات تنها علیپور توانست انتظارات را برآورده کند و خالقی‌فر و حاتمی از این تیم جدا شدند.

حتی از بابک حاتمی به عنوان یکی از موانع قهرمانی پرسپولیس در لیگ پانزدهم یاد می‌شود.

باید دید حضور درخشان در نفت تهران با چه عملکردی همراه خواهد بود و آیا او می‌تواند عملکرد متفاوتی نسبت به زمان حضورش در پرسپولیس داشته باشد یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز