خبرگزاری کار ایران

حضور تیم ملی تکواندو ایران در گرندپری و «جام ریاست فدراسیون جهانی» آسیا

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۱۲۳

تکواندوکاران اعزامی به مرحله نخست مسابقات گرندپری 2017 که از 18 تیرماه تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می‌کنند، امروز وارد سومین هفته تمرینی خود شده‌اند.

به گزارش ایلنا، مرحله نخست مسابقات گرندپری (G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی زنان و مردان از روز جمعه (13 مردادماه) به مدت 3 روز در شهر "مسکو" روسیه برگزار خواهد شد.
تیم‌ملی تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور و محمد کاظمی (وزن 58- کیلوگرم) و ابوالفضل یعقوبی (وزن 68- کیلوگرم) در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.
همچنین نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا از 20 مردادماه به مدت 3 روز در "تاشکند" ازبکستان برگزار می‌شود که براساس تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود، مدال آوران این رویداد را در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 نیز همراه داشته باشد.
برهمین اساس و با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو، آرمین هادی‌پور (وزن 54- کیلوگرم)، محمد کاظمی و حمیدرضا هادیان (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 63- کیلوگرم)، ابوالفضل یعقوبی (وزن 68- کیلوگرم)، امیرحسین ساسان (وزن 80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) نیز در "جام ریاست فدراسیون جهانی" به مصاف رقبایشان می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز