خبرگزاری کار ایران

اردوی متصل به اعزام تیم دو و میدانی جوانان دارای معلولیت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۰۲

تیم دو و میدانی جوانان راهی اردوی سوئیس خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان جوان تیم دو و میدانی معلولین برای اعزام به رقابت های جهانی جوانان سوئیس از فراد وارد اردو می شوند.

این اردو، که متصل به اعزام نیز هست، با حضور 20 دو و میدانی کار جوان زیر نظر فیروز کاظم زاده، اردشیر کاظمی، مهدی فارسی و ویدا مظهر، مربیان تیم ملی برگزار می شود و بهمن رضایی نیز به عنوان مربی و مدیر فنی تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارد.

زینب گودرزی(اصفهان)، سعیده عبدالهی، فاطمه انصاری(بوشهر)،  محمد فتحیگنجی، عارف بهاروند، عرفان رضایی، علی سپهوندی (لرستان)، اشکان چراغی، محمدطاها بیگرضایی(کرمانشاه)، مجتبی کمالی، مرضیه قاسمی(فارس)، محموداحمدی بلوطکی، حسین شریفیمنفرد (خوزستان)، مرتضی باهربخت، مهدی قادری، محسن وثوق، محمدحسین میرزایی(آذربایجان شرقی)، علیاصغر ابارقی (کرمان)، علیاصغر سیار(مازندران)، نیره سلامتیان (تهران)، بیست دو ومیدانی کار جوان هستند که از فردا، یکم مرداد وارد محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

تمرینات این ملی پوشان از دوم تا هفتم مرداد ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برپاست و نمایندگان کشورمان هشتم مرداد ماه تهران را برای شرکت در مسابقات جهانی دو و میدانی جوانان به مقصد سوئیس ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز