خبرگزاری کار ایران

قاتل پرسپولیس امیدوار به آقای گلی با پیراهن استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۳۱۱

مهاجم استقلال در این روزها در بهترین سطح آمادگی تمریناتش را پیگیری می‌کند و به طور قطع برای لیگ هفدهم یکی از نفرات اصلی پازل تاکتیکی منصوریان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علی قربانی در بازی‌های پیش فصل بهترین آمار را داشته است و با 3 گل زده در بازی‌های دوستانه نسبت به تمام مهاجمان استقلال عملکرد بهتری داشته است.

قربانی فصل گذشته هم نسبت به دقایق بازی که برای استقلال انجام داد نمایش خوبی داشت و به نظر می‌رسد در این فصل هم کاملا آماده است جای خالی کاوه رضایی را پر کند. علی قربانی این روزها با آمادگی کامل تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است بتواند به خوبی جای کاوه رضایی را پر کند و برای خود نامی در جمع بازیکنان بزرگ استقلال دست و پا کند.

قربانی در بازی‌های تدارکاتی عملکرد خوبی داشته است اما اگر این بار هم پشت خط مهاجمان گرانقیمت نماند. قربانی نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم نتوانست چندان بازی کند اما در نیم‌فصل دوم که منصوریان روش خود را عوض کرد این بازیکن کم‌کم به ترکیب اضافه شد و مکمل خوبی برای کاوه رضایی محسوب می‌شد. مهاجم شمالی استقلال در تمرینات استقلال خوب کار کرده است و می‌تواند یکی از امیدهای استقلالی برای گل زدن در لیگ هفدهم باشد.

او در فصل گذشته با گلزنی در دربی برابر پرسپولیس یکی از هیجان‌انگیزترین گل‌های بازیگری خود را به ثمر رسانده و با عملکردی که در دیدارهای تدارکاتی آبی‌پوشان داشته، اکنون تهدید بزرگی برای دیگر مهاجمان محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز