خبرگزاری کار ایران

بازی با استقلال و پرسپولیس در شروع فصل بهتر است

ایران‌پوریان: تماشاگران باید جای خالی بازیکنان را پر کنند/ از تراکتورسازی انتظار نا معقول نداشته باشید

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۶۵۲

مدافع با تجربه تراکتورسازی از شرایط این تیم در فصل پیش رو می‌گوید.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تراکتورسازی پیش از شروع فصل اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. تنها نکته منفی مصدومیت بازیکنانمان در اردو بود که کار را بیش از پیش برای ما سخت کرد. هادی محمدی و عارف آغاسی به دلیل مصدومیت مدتی همراه تیم نیستند و باید بازیکنان جوان‌تر جای آنها را پر کنند.

وی در مورد چینش جدید خط دفاعی تراکتورسازی با توجه به جدایی نفرات این تیم گفت: متاسفانه همین‌طور است و سعید آقایی و خالد شفیعی از جمع ما جدا شدند و دو مدافع ما هم مصدوم هستند و برای همین به جز من سایر نفرات خط دفاعی بازیکنان جدید هستند که امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به تجربه کار زیر نظر گل‌محمدی عنوان کرد: عملکرد گل‌محمدی در تیم‌های سابقش مشخص است و یکی از بهترین مربیان ایران است که امیدوارم بتواند نتایج خوبی با تراکتورسازی بگیرد. جا دارد از قلعه‌نویی هم بابت زحماتی که در تیم کشید تشکر کنم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

ایران‌پوریان با اشاره به انتظار بالایی که از تراکتورسازی می‌رود و شرایط سخت فصل پیش رو خاطرنشان کرد: همانطور که مشخص است ما شرایط سختی داریم و جوانان زیادی به ترکیب تیم اضافه شدند که نیاز به زمان دارند. امیدوارم هواداران مثل همیشه از تیم حمایت کنند و جای خالی بازیکنانی که از دست دادیم را پر کنند و اینکه باید از تیم انتظار معقول داشت و می‌دانم با درک شرایط ما از ما انتظار دارند. قولی که به آنها می‌دهیم این است که تمام تلاش‌مان را برای تراکتورسازی و موفقیت تیم بکار بگیریم.

وی در پایان با اشاره به قرعه دشوار تراکتورسازی در دیدارهای ابتدایی لیگ گفت: از نظر من دیدار دشوار وجود ندارد و باید در طول لیگ با تمام تیم‌ها بازی کنیم و اتفاقا  به نظرم بازی با استقلال و پرسپولیس در هفته‌های اول لیگ راحت‌تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز