خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: مسئولین نفت فقط می خواهند عکس بگیرند/ این تیم باید کنار گذاشته شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۷۲۸

مدافع اسبق نفت تهران گفت: اگر قرار است این طور پیش برود نفت را کنار بگذارند تا 20 نفر دیگر مثل ما بیچاره نشوند.

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با ایلنا، درباره مشکلات مالی نفت و طلبش از این تیم اظهار داشت: پارسال با چند تا از بزرگترهای تیم به دیدار آقای تاج رفتیم و ایشان شفاف گفتند که مشکلتان را حل می کنیم و اگر نشد جلوی بازی نفت در فصل بعد را می گیریم اما متاسفانه بازهم تیمداری می کنند.

وی در ادامه افزود: نمی دانم با چه پشتوانه ای این اتفاق صورت می گیرد. نمی دانم چگونه این اتفاق رخ می دهد. دلیل تیمداری را نمی دانم. آنها آمدن که فقط عکس بگیرند. اصلا سر تمرین نمی آمدند اما الان این طرف و انطرف می روند و عکس می گیرند.

مدافع فصل گذشته نفت تهران در ادامه بیان داشت: اگر قرار است این طور پیش برود نفت را کنار بگذارند تا 20 نفر دیگر مثل ما بیچاره نشوند.

وی درباره جدایی علی کریمی تصریح کرد: علی آقا بالا پایین این فوتبال را دیده است و فهمید که این ها به وعده شان عمل نمی کنند و خوشحالم که هدایت این تیم را در لیگ قبول نکرد.

مدافع جدید گسترش فولاد همچنین اذعان داشت: من فکر نمی کنم اگر فدراسیون اجازه بدهد ای اف سی اجازه بدهد که نفت در مسابقات شرکت کند. اگر اینجا رسیدگی نشود به آسیا شکایت می کنیم و رسیدگی خواهیم کرد.

وی درباره مراجعه بازیکنان پیشین نفت به سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در جریان بودم اما نشد که بروم. امیدوارم که جوابگو باشند. کسانی که موقع انتقال بودند چرا این کار را کردند و حالا چرا تیم را به جای دیگری نمی فروشند. باید شفاف سازی شود.

فخرالدینی در پایان گفت: من60 درصد از پولم را نگرفته ام و نمی دانم که به آن می رسم یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز