خبرگزاری کار ایران

هنوز شانس صعود داریم

پیروانی: همه مسئولیتها را می پذیرم

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۷۳۲

سرمربی تیم ملی امید در پایان دیدار مقابل عمان در نشت خبری شرکت کرد.

به گزارش ایلنا،امیرحسین پیروانی سرمربی تیم امید ایران پس از شکست برابر عمان در جمع خبرنگاران گفت: مشکل بودن این بازی از قبل برای ما قابل پیش بینی بود، تیم عمان یک تیم خوب و هماهنگ بود، در بیشتر دقایق بازی عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند و بابت این پیروزی به کادرفنی و بازیکنانشان تبریک می گویم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: تیم ما خیلی جوان هست و نیاز به تجربه بیشتری دارد، با ریسک در این مسابقات وارد شدیم و بازیکنان زیر ٢٠ سال وارد مسابقات کردیم، نسبت به بازی قبل سه تغییر اجباری به دلیل مصدومیت داشتیم. در این بازی مثل بازی قبل، دوبازیکن برای اولین بار در آن پست بازی کردند، مدافع وسط من اولین بازی اش را در تیم ملی انجام می دهد، از عملکردش راضی هستم اما یک جوان ١٩ ساله برای اولین بار در پست غیرتخصصی اش بازی می کند.

پیروانی همچنین گفت: ما نتوانستیم با تمام بازیکنانمان در این مسابقات حاضر شویم، مصدومیت هایی که در بازی قبل و همچنین در دقیقه ١ این بازی داشتیم باعث شد طرح و برنامه ما کاملا به هم بریزد اما فوتبال است و امیدوارم به عنوان تیم دوم در جمع ١٦ تیم باشیم، شانس داریم و فکر می کنم شرایط صعود را پیدا کرده ایم اما نه بطور صددرصد.

سرمربی تیم ملی امید همچنین افزود: تصمیم سختی بود، تمام مسئولین فدراسیون فوتبال، کمیته فنی و شخص کی روش تصمیم گرفتند که با تیم جوانان وارد مسابقات شویم اما من به عنوان سرمربی این تیم، همه مسئولیت ها را می پذیرم. این تجربه خوبی برای بازیکنان جوان بود که برای خودشان و فوتبال کشور مفید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز