خبرگزاری کار ایران

کونته: موراتا آینده کاملا روشنی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۷۵۷

آنتونیو کونته مربی چلسی گفت: آلوارو موراتا در فصل پیش رو انتخاب اولش برای خط حمله خواهد بود یک روز بعد از آنکه رئال مادرید و باشگاه لندنی انتقال این مهاجم 24 ساله اسپانیایی را تایید کردند. مبلغ این انتقال 80 میلیون یورو اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، کونته با تمجید از تجربه موراتا که در رئال مادرید بازی کرده و با یوونتوس تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفته، گفت: «او مهاجم خوبی است، بازیکنی که آینده روشنی در چلسی خواهد داشت. خیلی جوان است و می‌تواند پیشرفت زیادی کند.» چلسی مدت‌ها به دنبال روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اورتون بود که یکباره تصمیم گرفت با 85 میلیون یورو به منچستریونایتد برود. کونته قبلا درباره پول زیادی که تیم‌های چینی خرج می‌کنند هشدار داده بود و وقتی از او درباره مبلغ پرداختی برای موراتا سوال شد، گفت: «قطعا این بازار دیوانه است. فکر می‌کنم اگر شما بخواهید یک بازیکن معمولی بخرید باید 50-40 میلیون یورو برایش کنار بگذارید و به نظر من این باورکردنی نیست.»

کونته همچنین فاش کرد در ماه ژانویه گذشته به دیگو کاستا گفته آینده‌ای در این تیم لیگ برتری نخواهد داشت. این مهاجم 28 ساله اسپانیایی در فصل قبل که چلسی قهرمان شد، در 35 بازی 20 گل زد اما رسانه‌ها گزارش دادند رابطه خوبی با مربی تیم ندارد. کاستا در تور آسیایی چلسی که از بازی دیروز با آرسنال در پکن شروع شده، آبی‌های لندن را همراهی نمی‌کند: «در ژانویه وضعیت کاستا برای خودش، باشگاه و ایجنتش مشخص بود. دوست ندارم درباره کسانی که اینجا نیستند، حرف بزنم. از نظر من این بحث تمام شده است.»

چلسی بعد از چین به سنگاپور می‌رود و دو بازی با بایرن‌مونیخ و اینترمیلان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز