خبرگزاری کار ایران

جباری: استقلال اراده‌ی قهرمانی دارد / امیدوارم محبت هواداران را جبران کنم

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۹۰

هافبک استقلال تهران پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، مجتبی جباری پس از عقد قرارداد رسمی با استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: قرارداد دو ساله با باشگاه استقلال بستم و تمام سعیم را می کنم. ان شاء الله فصل خوبی داشته باشیم و موفقیت کسب کنیم. وضعیت خوبی داریم؛ تمرینات و آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی های تدارکاتی موفقی را برگزار کردیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و استارت خوبی در لیگ بزنیم.

جباری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند با خریدهایی که در تابستان داشته نسبت به فصل گذشته موفق تر عمل کند، اظهار داشت: استقلال در حال حاضر تیم جوانی است و هر ساله برای کسب عنوان قهرمانی وارد مسابقات لیگ برتر می شود. استقلال و پارسال هم در پایان با شرایط خوب نتیجه گرفت و  امسال این اراده را برای قهرمانی داریم.

هافبک باتجربه استقلال تهران که محبوبیت فراوانی میان هواداران این تیم دارد در پایان عنوان کرد: محبت مسئولیت من را بیشتر می کند و تمام تلاشم را می کنم که بتوانم محبتشان را جبران کنم. امیدوارم برای تیم محبوبم بازی خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم از عهده این مهم بر بیایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز