خبرگزاری کار ایران

اینیستا بر سر دوراهی رفتن یا ماندن

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۶۶

انگار آغاز یک خداحافظی بلند است. آندرس اینیستا بعد از برد تیمش برابر چلسی در لیگ قهرمانان فاش کرد که شاید این آخرین فصل حضورش در بارسلونا باشد.

به گزارش ایلنا، این چیزی نبود که هواداران می‌‌خواستند بشنوند. بارسا ماه اکتبر اعلام کرد که با اینیستا قرارداد مادام‌العمر بسته و چهره او هم در کنار رییس باشگاه خوسپ ماریا باتومئو حکایت از رضایت کامل داشت. بارتومئو گفت: «این قرارداد پاداش بازیکنی خاص است. آندرس بخشی از این عصر را می‌سازد که در سال 2003 شروع شد. این اولین قرارداد مادام‌العمر باشگاه در تاریخ 118 ساله‌اش است.»

هیچ چیز اما ابدی نیست و کمتر از آن در فوتبال مدرن. با این حال افشاگری این بازیکن در مورد احتمال رفتنش تنها 5 ماه بعد از عقد قرارداد مادام‌العمر هنوز غافلگیر‌کننده است. او گفت: «باشگاه قبل از رسانه‌ها از تصمیم من مطلع خواهد شد. من تا 30 آوریل قرارداد دارم و آن موقع تصمیم می‌گیرم بمانم یا نه. باید ببینم چه چیز به صلاح خودم و باشگاه است.»

 رفتن اینیستا برای خیلی‌ها یک شوک خواهد بود اما اینیستا صرفاً صادقانه صحبت کرد. او تصمیم نگرفته که می‌ماند یا می‌رود در حالی که مفاد قراردادش می‌گوید که او تا پایان ماه آینده باید به باشگاه بگوید که می‌ماند یا می‌رود. این بازیکن 34 ساله نمی‌‌خواهد بازیکن پاره وقت برای بارسا باشد. اگر او تصمیم به ماندن بگیرد به خاطر این است که می‌خواهد فصل آینده هم بازی کند و اگر احساس کند که دیگر در تیم به او نیازی نیست، جدا خواهد شد. با شرایط فعلی او هنوز هم مثل همیشه بازیکن مهمی است. با وجود تردیدها درباره توانایی‌هایش برای هفته به هفته بازی کردن، اینیستا در این فصل تا الان 32 بازی برای بارسا انجام داده که آن شامل حضور در ترکیب اصلی تیم در بازی مقابل تیم‌های بزرگ فصل هم بوده است. بارسا فیلیپه کوتینیو را به‌عنوان جانشینی بلند مدت برای اینیستا خریده است اما سرمربی تیم ارنستو والورده نشان داده که در برنامه‌هایش هنوز اینیستا را ترجیح می‌دهد. اگر اینیستا تصمیم به رفتن بگیرد، چه سناریویی بهتر از وداع با جشن قهرمانی سه‌گانه مثل وداعی که ژاوی در سال 2015 داشت. رمانتیک به نظر می‌رسد اما شاید بارسا ترجیح دهد یک فصل دیگر هم اینیستا را داشته باشد.

منبع: سایت گل /بن هی‌وارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز