خبرگزاری کار ایران

ملی پوشی که هم با نفت قرارداد دارد و هم با استقلال!

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۴۲۴

مدافع تیم ملی جوان که با استقلال تهران قرارداد امضا کرده اما در تمرینات نفت هم حضور پیدا می کند.

به گزارش ایلنا، با شروع بازار تابستانی نقل و انتقالات علیرضا منصوریان بار دیگر به جذب بازیکنان جوان علاقه نشان داد و از این رو سینا خادم پور با قراردادی پنج ساله در دفتر پندار توفیقی به استقلال پیوست.

این خرید به عنوان یک بازیکن آینده دار و ملی پوش برای آبی‌ها موفقیت خوبی بود اما مشکلی عجیب در قرارداد خادم پور وجود داشت. این بازیکن به صورت یکطرفه قراردادش را با نفت فسخ کرده بود که چند روز پس از امضای قرارداد با استقلال مسئولان نفت به این موضوع واکنش نشان دادند.

فسخ قرارداد خادم پور قانونی نبوده و با نظر علی کریمی، سرمربی موقت نفت به این تیم بازگشت و در تمرینات حاضر شد.

پس از این داستان خادم پور به اردوی تیم ملی جوانان دعوت و به همراه شاگردان امیرحسین پیروانی راهی قرقیزستان شد تا در مسابقات زیر 23سال قهرمانی آسیا شرکت کند اما او پیش از سفر به قرقیزستان در هیئت فوتبال حاضر شد و قراردادش با استقلال را به صورت رسمی امضا کرد.

با راه نیافتن تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا شاگردان پیروانی به ایران بازگشتند و خادم پور که با قراردادی رسمی بازیکن استقلال محسوب می‌شود با لباس شخصی در تمرین نوبت صبح امروز نفتی‌ها حضور یافت.

البته قرارداد خادم پور با نفت در هیئت فوتبال ثبت نشده زیرا زمانی که بازیکنان این تیم برای ثبت قرارداد رسمی شان اقدام کردند او در قرقیزستان به سر می برد و از این جهت برای بازگشت به جمع شاگردان علیرضا منصوریان مشکلی ندارد.

حضور ملی پوش جوان در تمرین امروز نفت مشخص نیست اما باید دید در نهایت مسئولان دو تیم، دو روز مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر ایران چه تصمیمی می گیرند.

ملی پوشی که هم با نفت قرارداد دارد و هم با استقلال!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز