خبرگزاری کار ایران

دردسر بزرگ اما خوشایند زیدان

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۸۴

روزنامه مارکا در تحلیلی از محتمل شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر داده و نوشته ورود این بازیکن 18 ساله، زیدان را با دردسر بزرگ اما خوشایندی مواجه می‌کند.

به گزارش ایلنا،او مسوولیت بزرگی دارد و آن این است که تمام ستاره‌های تیم را راضی نگه دارد؛ کاری که تا اینجا به خوبی از عهده‌اش برآمده.

این سوال به صورت جدی وجود دارد که زیدان چطور می‌تواند تیمی را مدیریت کند که کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، گرت بیل و امباپه در خط حمله‌اش بازی می‌کنند؟ در سیستم 3-3-4 مشکل زیادی نیست چون یکی از این چهار نفر کنار گذاشته می‌شود اما امثال ایسکو و مارکو آسنسیو که فصل قبل واقعا توانایی‌های خود را نشان دادند و برای فصل پیش‌رو خیلی امیدوارند، چه؟ فرصت بازی اینها کمتر می‌شود تازه اگر به امثال دنی سبایوس، لوکاس واسکس و ماتئو کوواچیچ اشاره نکنیم.

ابتدای تابستان، زیدان شرایط خود برای جذب امباپه را گفت که اگر او بیاید یکی از اعضای مثلث BBC باید برود. فکرها متوجه بیل شد که اگرچه رابطه خیلی خوبی با مربی دارد اما این اواخر زیاد مصدوم شده.

بال ولزی قصد جدایی ندارد و باشگاه هم نمی‌خواهد به او اجازه رفتن بدهد و بهترین گزینه این است که کار به زیدان سپرده شود. او فصل قبل هم با امثال آلوارو موراتا و خامس رودریگس چنین مشکلی داشت و این سناریو با آمدن امباپه سخت‌تر هم می‌شود چون موراتا جایش را به گران‌ترین بازیکن تاریخ می‌دهد که با 180 میلیون یورو می‌آید و می‌خواهد بازی کند. خامس هم جای خود را به سبایوس داده که باید برای پیدا کردن فرصت بازی، صبر بیشتری از خود نشان می‌دهد.

یادمان نرود به دو بازیکن ثابت خط میانی رئال، لوکا مودریچ و تونی کروس اشاره کنیم. داشتن این همه بازیکن طراز اول واقعا دردسر بزرگ و لذتبخشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز