خبرگزاری کار ایران

سفر وزیر ورزش و جوانان به تبریز؛ بازدید از ورزشگاه یادگار امام در دستور دکتر سلطانی فر

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۲۷۴

وزیر ورزش و جوانان امروز صبح به تبریز سفرکرد تا از امکانات ورزش این شهر برای رویداد بزرگی که در سال آینده رخ می‌دهد بازدید کند.

به گزارش ایلنا، وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و روسای 50 فدراسیون ورزشی برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور در تبریز گردهم می آیند تا تبریز را مهیای برگزاری رویدادهای مهمی ورزشی در تبریز 2018 بعنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام نمایند.
دکتر سلطانى فر در بدو ورود گفت: تبریز 2018 بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در این شهر، در حوزه‌های چون گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و در رأس آنها توجه به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به تبریز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و تشکل های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی دیدار خواهند کرد.

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، معاونین، مدیران ستادی همچنین از مجموعه استادیوم  70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز و استخر شیرجه قهرمانی میرداماد تبریز بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز