خبرگزاری کار ایران

قاضی همراه ماست؛

مهاجری: امیدواریم بر تفکرات جلالی غلبه کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۳۰

سرمربی پدیده مشهد ابراز امیدواری کرد که در دیدار فردا شاگردانش برابر پیکان تهران بر تفکرات مجید جلالی غلبه کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا مهاجری در ابتدای نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران گفت: خوشحالیم که فصل دیگری را آغاز می کنیم و روی نیمکت پدیده برای فصل دیگری حضور دارم. امیدوارم بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم پس از پایان لیگ گذشته با جلسه با مسئولان تصمیم به ادامه همکاری گرفتند و در این مدت نقاط ضعف و قوت را بررسی کردیم و بازیکنان خوبی جذب کردیم و از رده‌های پایین جدول فاصله بگیریم.

سرمربی پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که آیا پدیده در لیگ هفدهم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است؟ گفت: کسی در پاسخ به این سوال نمی گوید که ناامید نیستیم. دو تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده اند به دنبال بقا هستند و بقیه تیم ها در کورس قهرمانی و کسب سهمیه حضور دارند. تمام تلاشم را می کنم تا دقت لازم را داشته باشیم و اشتباهاتمان کمتر شود تا در یک سوم بالایی جدول لیگ برتر حضور داشته باشیم. 

مهاجری درباره مبلغ دریافتی بازیکنان در فصل گذشته و مشکلات مالی اظهار داشت: مشکلات ما همچون فصل گذشته نیست اما نمی شود آن را کتمان کرد. مشکلی است که در فوتبال ما وجود دارد و مدیریت باشگاه پدیده هم سعی می کند آن را برطرف کند. این مشکلات را می شود به حداقل رساند تا بازیکن روی مسابقات تمرکز کند و درگیر این مسائل نباشد. خدا را شکر باشگاه پدیده در این اقدام موفق بوده و توانستیم مطالبات فصل گذشته را پرداخت کنیم تا برای پرداختی های فصل جدید اقدام کنیم. در دو، سه روز آینده مبلغ خوبی به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.

سرمربی مشهدی ها درباره شراط میزبانی این تیم و موضوع میزبانی در ورزشگاه امام رضا یادآور شد: در بلاتکلیفی هستیم و تلاش می کنیم از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم. ورزشگاه ثامن و امام رضا در حال حاضر موجود هستند و 7 سال طول کشید تا ورزشگاه مجلل امام رضا آماده شود. قطعا این ورزشگاه مجوز های لازم را کسب کرده است و هزینه های بسیاری برای ساخت آن  پرداخت شده است. تمام تلاشم ما این است که دیدار هفته بعدی برابر سپاهان را در این ورزشگاه برگزار کنیم. فعلا درگیر یکسری مسائل اداری هستیم که امیدوارم برطرف شود و هم تماشاگر ها راضی باشند و هم بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

مهاجری ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در جدال با تفکرات مجید جلالی غلبه کنند: پیکان یک باشگاه حرفه ای با امکانات و سابقه بسیار خوب است. از لحاظ فنی هم آقای جلالی سال ها سابقه دارد و مهم تفکر ایشان است که جدال ما با این تفکر خواهد بود. بحث اصلی این است که امیدواریم بر این تفکرات غالب شویم.

سرمربی پدیده درخصوص شایعه عدم حضور محمد قاضی در تمرینات این تیم در پایان گفت: قاضی همراه ما در تمرینات حضور دارد و بر خلاف گمانه زنی برخی رسانه ها فردا با صلاحدید کادر فنی برابر پیکان بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز