خبرگزاری کار ایران

برتری پرسپولیس ۱۰ نفره مقابل فولاد

پرسپولیس 2 - 0 فولاد خوزستان؛افتتاحیه با شکوه شاگردان برانکو

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۴۱۵

دو گل وحید امیری و شجاع خلیل زاده کافی بود تا برانکو و شاگردانش در دیداری نه چندان سخت فولاد را از پیش رو بردارند.

به گزارش ایلنا،‌ هفته اول رقابت های لیگ برتر از امشب آغاز شد و در یکی از مهمترین دیدارها از ساعت ۲۱ تیمهای پرسپولیس و فولاد خوزستان رو در روی هم قرار می گیرند.

هفته اول لیگ هفدهم، پنجشنبه 05/05/96، ساعت 21:05، ورزشگاه آزادی

داور:  محمدحسین زاهدی فرد                                   کمک ها : محمدرضا منصوری، رحیم 

پرسپولیس 2 - 0 فولاد خوزستان؛افتتاحیه با شکوه شاگردان برانکو

 

کارت زرد:علی علیپور (7)و(70) پرسپولیس/ایمان مبعلی (17) ،عبدالله ناصری(58) و احمد عبدالله زاده (74)  فولاد

کارت قرمز:علی علیپور(70)پرسپولیس

 

شرح گل:

پرسپولیس 1 - 0 فولاد (وحید امیری در دقیقه 9):پرسپولیس که تیم برتر میدان بود در این دقیقه مزد برتری خود را گرفت.  بعد از اینکه شوت علیپور به تیرک دروازه برخورد کرد به امیری رسید و این بازیکن با ضربه‌ای دیدنی دروازه فولاد را باز کرد.شوت امیری بعد از برخورد به 3 بازیکن فولاد وارد دروازه این تیم شد.

پرسپولیس 2 - 0 فولاد خوزستان؛افتتاحیه با شکوه شاگردان برانکو

پرسپولیس 2 - 0 فولادخوزستان(شجاع خلیل زاده دقیقه 52):کرنر محسن مسلمان به روی دروازه فولاد و شجاع خلیل زاده که بالاتر از همه با یک ضربه سر توپ را به طاق دروازه حامد لک چسباند تا پرسپولیس دو بر صفر از حریف خود پیش بیافتد.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، محسن ربیع خواه،فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان،وحیدامیری، علی علیپور و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 

 

ترکیب فولاد خوزستان:

حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، عبدالله ناصری، یوسف وکیا، هادی حبیبی نژاد، احمد عبدالله زاده، علی اصغر عاشوری، ایمان مبعلی و رحیم زهیوی.

سرمربی: سیروس پورموسوی

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 05: اولین خطرناک پرسپولیس در دقیقه 5 و با فرار علی علیپور از تله آفساید رقم خورد. علیپور توپ را برای احمدزاده به بیرون فر ستاد اما ضربه هافبک چپ پای پرسپولیس با اخلاف اندک به بیرون رفت.

پرسپولیس 2 - 0 فولاد خوزستان؛افتتاحیه با شکوه شاگردان برانکو

دقیقه 06: علی علیپور مهاجم پرسپولیس در برخورد با مدافع فولاد در محوطه جریمه سرنگون شد که داور این حرکت را تمارض تشخیص داد و علیپور اولین کارت زرد بازی را گرفت.

دقیقه 22: مهدی طارمی در محوطه جریمه صاحب یک موقعیت خوب شد اما دربرگشت سایه توپ را زد و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 25:ضربه سنگین ایمان مبعلی از پشت محوطه جریمه،به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 41:پاس رو به جلوی فوق العاده برای رحیم زهیوی ارسال شد،که این بازیکن برای باز کردن دروازه پرسپولیس چند سانتی متر کم آورد.

دقیقه 51:شوت مسلمان از پشت محوطه جریمه،با واکنش مناسب حامد لک،به کرنر رفت.

دقیقه75:دفع ناقص مدافعان فولاد توپ را به وحیدامیری رساند که ضربه آکروباتیک این بازیکن به شکل خطرناکی راهی خارج شد.

 

حاشیه ها:

* پرسپولیس امشب و در افتتاحیه لیگ با پیراهن جدید خود که بی شباهت با پیراهن های این تیم در دهه 60 نیست، در زمین حاضر شده تا فولاد سفیدپوش شود.

* مهدی طارمی به شدت مورد حمایت هواداران این تیم قرار گرفت تا مشخص شود حواشی پایان فصل تاثیری در محبوبیت آقای گل دو فصل اخیر سرخپوشان نداشته است.

* در غیاب سیدجلال حسینی، حسین ماهینی به عنوان کاپیتان در مراسم ابتدایی حضور یافت.

* حدود 150 هوادار فولاد خوزستان در بخشی از سکوها حاضر شده اند و به حمایت بازیکنان خود مشغول هستند که کری جالبی نیز بین آنها و پرسپولیسی ها شکل گرفته است.

* شجاع خلیل زاده، تنها خرید جدید این تیم محسوب می شود که اولین بازی خود با پیراهن شماره 3 را در ترکیب این تیم پشت سر خواهد گذاشت. خلیل زاده پیش از این در سوپرکاپ نیز برای پرسپولیس به میدان رفته بود.

* رحیم زهیوی بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق هواداران خوزستانی قرار داشت و این در حالی است که کری خوانی او پیش از این بازی باعث موضع گیری هواداران پرسپولیس شده بود.

* علیرضا بیرانوند اینبار پیراهنی انتخاب کرد که باعث دخالت داور در تغییر آن نشود. بیرانوند در این دیدار با پیراهن یکدست مشکی در زمین حاضر شده است.

* صادق محرمی که گمانه زنی در خصوص خستگی او به دلیل حضور در تیم امید و غیبت در این بازی وجود داشت در این بازی در سمت راست دفاعی حاضر شد.

* برانکو برای این بازی نیز ترجیح داد از حسین ماهینی در پست دفاع چپ سود ببرد. این در حالی است که پیش بینی می شد با توجه به حضور شایان مصلح و یک دفاع تخصصی برای این پست، تغییراتی در ترکیب سرخپوشان شکل گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز