خبرگزاری کار ایران

سپیدرود اصلا تیم ضعیفی نیست

درخشان: دیروز 7 نفره وارد زمین شدیم/ دلیل کاور پوشیدنم تعصب به نفت نبود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۵۲۷

سرمربی نفت تهران در مورد شرایط سخت تیمش در دیدار روز گذشته مقابل سپیدرود می‌گوید.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: ما در شرایطی خیلی سخت و حتی استثنائی وارد زمین شدیم و اتفاقاتی در این دیدار رخ داد که در طول عمر مربیگری خودم ندیده بودم. هنگام ورود به بازی 4 بازیکن ما را بیرون کشیدند و گفتند اجازه بازی ندارید و 4 بازیکن ذحیره را بدون گرم کردن وارد بازی کردم و این یعنی در شروع بازی ما 7 نفره بازی می‌کردیم.

وی افزود: در کنار این شرایط توجه کنید که من و چند بازیکن تا ساعت 5 بعد از ظهر در هیئت فوتبال بودیم و تازه در حال ثبت قراردادمان بودیم و در چنین شرایطی برابر سپیدرود قرار گرفتیم و موفق شدیم پیروز شویم.

سرمربی نفت تهران در مورد کیفیت تیم سپیدرود عنوان کرد: شنیده‌ام می‌گویند چون سپیدرود تیم ضعیفی بود ما موفق به پیروزی شدیم ولی باید بگویم این تیم اصلاً ضعیف نیست و اتفاقا تیم خوب و قابل احترامی است و در طول فصل بازی‌های خوبی از انها شاهد خواهید بود.

درخشان با اشاره به گل زودهنگامی که در این بازی دریافت کردند گفت: همانطور که گفتم در ابتدای بازی تیم ما ناقص بود و قبل از اینکه به خودمان بیاییم گل خوردیم ولی هرگز خودمان را نباختیم و تغییراتی که در نیمه دوم دادم بازی را به سمت ما برگرداند.

وی با اشاره به کاوری که روی پیراهنش در کنار زمین پوشیده بود عنوان کرد: چند جا دیدم به شوخی مطرح کرده بودند این کاور را به خاطر تعصب روی نفت تهران پوشیده بودم ولی حقیقتش این است که داور به خاطر شباهت رنگ پیراهنم با لباس بازیکنان حریف از من خواست کاور بپوشم و من هم انجام دادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار سختی در فصل جدید داریم و هنوز تیم‌مان کامل نشده است و نیاز به خرید چند بازیکن داریم و مطمئن باشید در ادامه وضعیت نفت بهتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز