خبرگزاری کار ایران

دخترم از فرودگاه تا شمال گریه کرد

بائو :از پرسپولیس، استقلال و تراکتور به AFC شکایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۵۶۷

بازیکن سابق تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس این تیم‌ها را تهدید به شکایت به AFC کرد.

میثم بائو در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا:در خصوص شکایتش از پرسپولیس اظهارداشت: من نه تنها از پرسپولیس بلکه از استقلال و تراکتورسازی هم به AFC شکایت خواهم کرد.

وی ادامه د اد: من 60 میلیون بابت 9 سال پیش 180 میلیون از تراکتورسازی و از استقلال نزدیک به 300 میلیون طلب دارم. فردا جلسه‌ای با مدیران استقلال و پرسپولیس برگزار خواهم کرد و اگر به توافق لازم نرسم همان کاری را خواهم کرد که تیموریان انجام داد.

بائو افزود: به نظرم آندو به نفع فوتبال ایران این کار را انجام می‌دهد شما مطمئن باشید تا 10 سال دیگر فوتبال ایران تعطیل می‌شود چون همه باشگاه‌ها به بازیکنان بدهکار هستند. من با خانواده‌آم به فرودگاه رفتم، خانواده‌ام از گیت رد شده‌اند ا  ما را به دلیل پولی که نگرفته‌ام و مالیات آن توسط باشگاه‌ها پرداخت نشده است ممنوع الخروج شده‌ام. دختر من از فرودگاه تا شمال گریه کرد و یک جواب قانع کننده‌ای به او نداشتم بدهم.

بائو در پایان گفت: امیدوارم فردا  به نتیجه قابل قبولی برسم در غیر اینصورت قطعا از این سه باشگاه به AFC شکایت خواهم کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز