خبرگزاری کار ایران

انتقام سخت کرار از استقلال

صنعت نفت 1 - 0 استقلال؛ شروع ناامید کننده شاگردان منصوریان

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۶۶۳

کرار جاسم با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ضمن انتقام از استقلال،اولین شکست آبی پوشان در اولین دیدار لیگ را رقم زد.

به گزارش ایلنا،در هفته اول رقابت های لیگ برتر صنعت نفت آبادان _استقلال تهران از ساعت 21 در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.

گزارش لحظه به لحظه ایلنا را از این بازی می خوانید:

هفته اول لیگ برتر/ ساعت: 21

ورزشگاه: تختی آبادان/ تعداد تماشاگر:

داور وسط: موعود بنیادی‌فر، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر

 

کارت زرد:شادکام (41)  صنعت نفت آبادان

کارت قرمز:-

 

شرح گل:

صنعت نفت 1 - 0 استقلال(جاسم کرار دقیقه 18):پنالتی برای صنعت نفت را جاسم کرار بر خلاف جهت حرکت مهدی رحمتی به گل تبدیل کرد .

 

ترکیب صنعت نفت آبادان:ناصر سالاری، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، مرتضی اسدی، حسین ساکی ،مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرارجاسم، محمد شادکام، لوسیانو پریرا و امید جهانبخش

صنعت نفت 1 - 0 استقلال؛ شروع ناامید کننده شاگردان منصوریان

 

ترکیب استقلال تهران:سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، عظیم گوگ، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید، جابر انصاری و سجاد شهباززاده

صنعت نفت 1 - 0 استقلال؛ شروع ناامید کننده شاگردان منصوریان

 

دقایق حساس:

دقیقه 06:ضربه ایستگاهی برای نفت آبادان را جاسم کرار از فاصله حدود 40 متری با یک شوت سرکش راهی دروازه رحمتی کرد،که شوت این بازیکن پس از برخورد به تیرک دروازه راهی خارج شد.

دقیقه 10:دفع ناقص رحمتی توپ را در پشت محوطه جریمه به محمد شادکام رساند که ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه با تکل به موقع عظیم گوگ برگشت داده شد.

دقیقه 15: پاس کرار توپ را در موقعیت خوب به شیمبا رساند و خطای عظیم گوگ باعث شد داور این بار این صحنه را پنالتی اعلام کند.

دقیقه 23 : شوت بیت سعید از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان دروازه بان نفت قرار گرفت.

دقیقه 35:ارسال توپ به روی دروازه نفت،پس از یک رفت و برگشت به بیت سعید رسید که ضربه کم جون این بازیکن در اختیار سالاری قرار گرفت.

دقیقه 40:حرکت خوب بازیکنان نفت از جناح راست و پاس در عرض کرار برای شمیبا،که با بی دقتی این بازیکن موقعیت از دست رفت.

دقیقه 42:اشتباه سالاری توپ را در موقعیت عالی به شهبازراده رساند که تعلل این بازیکن موقعیت را از استقلال گرفت.

دقیقه 70:شیمبا با یک حرکت انفرادی از سمت راست تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت که با واکنش رحمتی توپ به کرنر رفت.

دقیقه 86:بهترین فرصت برای گل دوم را شیمبا از دست داد. موقعیت تک به تک با رحمتی و مکث بیش از حد این بازیکن و در آخر ضربه کم جون شیمبا را رحمتی مهار کرد در ادامه هم شوت بهزادی کریمی در دستان رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 92: سانتر یعقوب کریمی با دخالت مدافعان صنعت نفت به کنار دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز