خبرگزاری کار ایران

شیعی: با جذب دو مهاجم جدید، پیکان قوی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۶۹۶

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران درخصوص عملکرد بازیکنان این تیم در اولین هفته فصل جدید گفت: به نظرم بازیکنان باید بیشتر کار کنند و ما هم کمبودها را رفع کنیم. با جذب دو مهاجمی که قرار است به زودی بگیریم می توانیم تیمی قوی تر داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی مدیرعامل پیکان درباره اولین نمایش شاگردان مجید جلالی با تساوی برابر پدیده در هفته نخست گفت:ما انتظار داشتیم بچه ها بازی خوبی انجام بدهند که تقریبا بچه ها بد نبودند. امسال در لیگ برتر رقابت ها خیلی سختی است و فکر کنم لیگ دشوار و جذابی داریم و به آن راحتی که صحبت بود و بچه های می گفتند می رویم سهمیه بگیریم، نیست. به نظرم بازیکنان باید بیشتر کار کنند و ما هم کمبودها را رفع کنیم. با جذب دو مهاجمی که قرار است به زودی بگیریم بتوانیم تیمی قوی تر داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره از دست دادن برخی ستاره ها مانند منشا و نعمتی در این فصل گفت: ما به جای سیامک نعمتی و منشا بازیکنان بسیار خوبی مانند مهدی مومنی، بختیار رحمانی و سعید صادقی را گرفتیم. ظرفامروز و فردا هم با دومهاجم خارجی که آفریقایی هستند قرارداد امضا می کنیم.

شیعی درباره سبک و مدت قرارداد با خارجی ها هم گفت: با بازیکنان خارجی قرار داد دوساله ای می بندیم که سال دوم دراختیار خودمان باشد. اگر خوب بودند نگهشان می داریم و اگر نه آزادشان می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز