خبرگزاری کار ایران

شکری: مقابل ذوب آهن بدشانس بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۰۹

مربی سیاه جامگان بدشانسی تیمش را در از دست رفتن پیروزی در اولین گام لیگ برتر موثر می‌داند و ابراز امیدواری می‌کند این تیم در هفته‌های آتی بهتر از موقعیت خود سود ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیاه جامگان در هفته اول لیگ برابر ذوب آهن به تساوی دو بر دو دست یافت. شاگردان اکبر میثاقیان فرصت خوبی داشتند تا برابر ذوب به برتری دست یابند و البته این تساوی هم مقابل قلعه نویی و شاگردانش نمی‌تواند بد باشد.

رمضان شکری، کمک مربی این تیم در خصوص دیدار هفته اول برابر ذوب می‌گوید: بازی اول مصائب خاص خودش را دارد و با توجه به ناهماهنگی و فشار بالای تمرینات آماده سازی تیم‌ها در شرایط کاملی قرار ندارند. با این حال ما تلاش زیادی داشتیم تا بتوانیم از همین هفته اول گمانه زنی‌ها در خصوص سیاه جامگان و ضعف این تیم را باطل کنیم. خوشحالیم که عملکرد خوبی نیز به جا گذاشتیم و اگر باتجربه عمل می‌کردیم می‌توانستیم به پیروزی ارزشمندی هم برسیم.

وی با اشاره به تغییرات گسترده در این تیم گفت: برای نماینده مشهد و هواداران متعصب ما خیلی ناراحت کننده است که همواره به چشم گزینه سقوط به آن نگاه کنند. خوشحالیم در این فصل انگیزه بالایی بین بچه‌ها وجود دارد و علیرغم تغییرات زیادی که تیم شکل داده توانسته به همبستگی لازم دست یابد و تنها هدف ما موفقیت بزرگ در فصل جدید است. در این راه بیشتر از همه به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

شکری در پایان در خصوص دیدار هفته آینده این تیم برابر سپیدرود رشت گفت: درست است که سپیدرود در بازی هفته اول شکست خورد اما مسلما این جزیی از اتفاقات فوتبال بود و مطمئنا جدال سختی در رشت خواهیم داشت. کار برابر هواداران این تیم شرایط را برای ما سخت‌تر خواهد کرد و البته بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا از همین ابتدای فصل امتیازات لازم را کسب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز