خبرگزاری کار ایران

الگویم در فوتبال مارسلو است

میثم تیموری: به صدرنشینی در جدول عادت داریم/ نمی‌گذاریم پرسپولیس به ما برسد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۴۷

مدافع چپ پارس جم از پیروزی پرگل مقابل گسترش فولاد و صدرنشینی در لیگ برتر می‌گوید.

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پرگل تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و همانطور که برای برد به زمین رفته بودیم دست پر خارج شدیم. البته نه ما و نه تیم حریف فکر چنین نتیجه‌ پرگلی را نمی‌کردیم و کمی غافلگیرکننده بود.

وی افزود: شرایط بازی وقتی داور برای حریف پنالتی گرفت و گل خوردیم سخت شد و وقتی پنالتی ما هم از دست رفت به کل نا امید شده بودیم ولی با پنالتی بعدی و مساوی شدن به بازی برگشتیم و توانستیم با یک نتیجه خوب به پیروزی برسیم.

مدافع چپ پارس‌جم در مورد صدرنشینی تیمش گفت: ما فصل گذشته هم صدرنشین و قهرمان لیگ یک بودیم و به صدرنشینی عادت داریم. هر بار به جدول نگاه می‌کنم و می‌بینم در صدرجدول قرار داریم خوشحال می‌شوم و امیدوارم این رتبه را بتوانیم حفظ کنیم.

تیموری در مورد اینکه پرسپولیس به دنبال پس گرفتن صدر جدول است گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و کسی فکرش را نمی‌کرد استقلال خوزستانی که فصل قبلش در حال سقوط بود قهرمان شود. ما هم به امید خدا صدر را حفظ می‌کنیم و نمی‌گذاریم پرسپولیس به آن برسد.

وی در مورد الگوی خود در پست دفاع چپ عنوان کرد: الگوی من در این پست مارسلو است و بازی‌های او را می‌بینم و الگو برداری می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز