خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار دوستانه کهکشانی ها با آبی اناری پوشان؛

بیل-بنزما؛ زمانی برای بیدار شدن

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۷۹

شاگردان زین الدین زیدان در غیاب کریستیانو رونالدو به مصاف بارسلونا می روند.

به گزارش ایلنا، دیدار دوستانه امروز رئال مادرید برابر بارسلونا فرصتی است برای گرت بیل و بنزما تا نمایش درخشانی داشته باشند. پیش از این کاسمیرو و اوسکار در دیدارهای دوستانه پیش فصل برای رئال گلزنی کرده بودند.

زین الدین زیدان در سومین بازی دوستانه پیش فصل رئال حساب ویژه ای روی خط حمله تیمش بازکرده تا آنها بتوانند برابر بارسلونا درخشان ظاهر شوند.

همه منتظر بازگشت کریستیانو رونالدو هستند اما او همچنان در تعطیلات به سر می برد و آلوارو موراتا هم به چلسی پیوسته است، بیل و بنزما همچنین امید زیدان در سوپر جام اروپا برابر منچستریونایتد هستند.

بازی برابر بارسلونا در حالی برگزار می شود که شاگردان زیدان پیش از این شکست سنگینی را برابر منچسترسیتی متحمل شدند و هواداران این تیم در میامی نمی‌تواند دومین شکست سنگین را برابر بارسلونا پذیرا باشند.

بازیکنان رئال مادرید به خوبی از اهمیت بازی برابر بارسلونا آگاه هستند و در این بین بیل و بنزما امروز باید زیدان را سربلند کنند.

زیدان در خصوص دیدار دوستانه برابر بارسلونا گفت: در حال حاضر، ما سعی می کنیم برنده شویم و عملکرد خوبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز