خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی در محل میزبانی ذوب‌آهن؛ فولادشهر یا نقش جهان؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۲۴۱

ذوبی‌ها هنوز محل برگزاری دیدار خانگی هفته دومشان را نمی‌دانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر میزبان گسترش فولاد است ولی هنوز محل برگزاری این دیدار در اصفهان مشخص نیست.

هفته گذشته امیر قلعه‌نویی در صحبت‌هایی اعلام کرده بود با توجه به وضعیت بد چمن ورزشگاه فولادشهر تمایل دارد میزبانی بازی‌های تیمش در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود و خواستار مذاکره با مسئولان سپاهان در این رابطه شده بود.

سپاهانی‌ها در اعلامی غیررسمی، مبلغ 100 میلیون تومان برای هر بازی را به عنوان هزینه اجاره این ورزشگاه در نظر گرفتند که این رقم برای باشگاه ذوب‌آهن کمی سنگین است.

ذوبی‌ها در تلاشند تا بتوانند این ورزشگاه را با مبلغ پایین‌تری اجاره کنند و از طرفی سپاهانی‌ها هنوز تصمیم قطعی برای اجاره دادن ورزشگاه به تیم همشهری را نگرفته‌اند، چرا که عقیده دارند بازی ذوب‌آهن در نقش جهان هم موجب تقویت یک رقیب در لیگ برتر برای آنها خواهد شد و هم چمن این ورزشگاه که هزینه زیادی رویش صورت گرفته است دچار آسیب می‌شود.

با این وجود محل برگزاری دیدار ذوب‌آهن - گسترش فولاد در هفته دوم هنوز مشخص نیست ولی احتمال برگزاری این دیدار در ورزشگاه نقش جهان بسیار پایین است و شاگردان قلعه‌نویی باید در فولادشهر پذیرای شاگردان بوناچیچ باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز