خبرگزاری کار ایران

برانکو برترین مربی سال ایران شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۶۲۳

سرمربی موفق پرسپولیس توانست در انتخاب برترین‌های سال عنوان برترین مربی فوتبال ایران در فصل گذشته را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخپوشان که در فصل گذشته با ثبت آمار و رکوردهای جالب توجه در نهایت توانست این تیم را بعد از 9 سال به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند، در انتخاب برترین‌های سال عنوان مربی برتر فصل را به خود اختصاص داد. 

برانکو ایوانکوویچ که در این بخش علیرضا منصوریان  و علی دایی را به عنوان رقیب خود می‌دید در نهایت توانست بعد از کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا، این عنوان را نیز به خود اختصاص دهد.

برانکو بعد از دریافت جایزه اش گفت: من چون مربی هستم میخواهم 40 دقیقه صحبت کنم؟ او البته این را به شوخی گفت و در نهایت کاغذی که از آن به عنوان نطق خود برای این مراسم یاد کرده بود پاره کرد و صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: خیلی خوشحالم بابت این جایزه و طبیعی است هیچ جایزه ای را نمی توانید کسب کنید اگر بازیکنان خوبی نداشته باشید و اگر کادرفنی خوبی نداشته باشید و مدیریت باکفایتی که در راس آن دکتر طاهری هستند. تشکر می‌کنم از همه چون این جایزه جمعی است برای ما و این جایزه مسوولیت بزرگی پیش روی ما قرار خواهد داد و تبریک می‌گویم به تمامی دریافت کنندگان این جایزه و همینطور کاندیداهای دیگر مثل آقایان دایی و آقای منصوریان. یک بار دیگر تشکر می‌کنم از همه و کادرفنی و بازیکنان که استحقاق این جایزه را داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز