خبرگزاری کار ایران

وضعیت قرمز؛ پرسپولیس در آستانه محرومیت و کسر امتیاز

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۶۳۶

باشگاه پرسپولیس با توجه به ارسال حکم مربوط به مربیان پرتغالی این تیم و فرصت کوتاه باقیمانده برای پرداخت آن، در این باشگاه وضعیت قرمز اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس که فصل را با قهرمانی در لیگ برتر فصل شانزدهم و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا به پایان رساند، در فصل جدید نیز توانست عنوان سوپرکاپ را به خود اختصاص دهد. اما این روزهای خوش و شیرین پرسپولیس برای هواداران اکنون با شرایط ویژه‌ای همراه شده است.

حکم مربوط به مربیان پرتغالی این باشگاه از سوی فیفا ابلاغ شده و این باشگاه مکلف است طبق موعد مقرر شده از سوی کمیته انضباطی نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا از محرومیت و کسر امتیاز در امان باشد. این جرایم که بالغ بر هفت میلیارد تومان برآورد می‌شود باعث شده تا مسوولان باشگاه طی اطلاعیه وضعیت قرمز در این باشگاه اعلام کرده و از هواداران خود تقاضا کنند نسبت به کمک مالی به این تیم اقدام کنند تا از هر اتفاق بدی جلوگیری شود. باشگاه پرسپولیس که طی سالیان اخیر با توجه به هواداران پرشور و متعصب خود در آسیا و فوتبال ایران شناخته می‌شود، در صورت موفقیت این کمپین و اعلام وفاداری هوادارانش موفق خواهد شد از یکی از بحرانی ترین برهه تاریخی خود عبور کند. باید دید هواداران این تیم که در گذشته نیز نشان داده بودند در صورت فراخوان باشگاه نسبت به کمک به آنها کوتاهی نخواهند کرد اینبار موفق خواهند شد از این خوان ترسناک در خصوص محرومیت و کسر امتیاز عبور کنند یا خیر. 

در فصل گذشته استقلال و تراکتورسازی با حکم فیفا با محرومیت از حضور در نقل و انتقالات مواجه شده بودند که مشکلات بزرگی برای آنها شکل داده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز