خبرگزاری کار ایران

تاج: پرسپولیس الان هم قهرمان آسیاست

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۶۵۷

رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوار به قهرمانی پرسپولیس در آسیا هستیم ولی اگر این اتفاق نیافتاد، این تیم با چنین امکاناتی همین الان هم قهرمان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج در مراسم انتخاب برترین‌های فصل 96-95 فوتبال ایران گفت: لیگ امسال جذاب بود و پُر افتخار و مسرور هستیم که بگوییم دومین لیگ آسیا از حیث جوانگرایی هستیم و میانگین سنی بازیکنان را از 29.6 سال به 24.9 سال رساندیم و لیگی هستیم که از 5 و نیم کیلومتر دوندگی، آن را به بیش از 9 کیلومتر رساندیم.

او ادامه داد: یادم است وقتی استارت این جوانگرایی زده شد باید 426 بازیکن را از لیگ خارج می‌کردیم و خیلی به ما فشار وارد کردند اما سازمان لیگ کار را اصولی دید و ایستاد و چنانچه امروز هم کارهای اصولی انجام می‌شود و خواهیم ایستاد.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اقدامات موثری در فوتسال انجام شده و بهترین در آسیا و از نظر رتبه‌بندی نیز سوم هستیم؛ در لیگ بانوان هم لیگ معتبری در اختیارمان است و بهترین تیم ملی آسیا را نیز در فوتسال داریم؛ در بخش فوتبال ساحلی بهترین و معتبرترین لیگ دنیا برای ما محسوب می‌شود.

تاج یادآور شد: تیم ملی فوتسال ایران در دنیا سوم شد و این‌ها همه حاصل لیگ عالی است؛ در داوری نیز 9 داور الیت مردان و 7 داور زن الیت داریم و باید سرمایه گذاری بیشتری نیز داشته باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سقف سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 4 تیم است، گفت: پرسپولیس با برانکو و بازیکنان خوب‌اش یکی از امیدهای این مسابقات است و امیدوار هستم قهرمان شود؛ اگر هم قهرمان نشود با این امکانات و پولی که داریم، قهرمان محسوب می‌شود و تا به اینجا هم بهترین نتایج را کسب کرده است.

تاج با اشاره به روند آماده‌سازی تیم ملی اذعان کرد: در بخش برنامه‌ریزی تمام تلاش ما این است بهترین تیم را آماده کرده که در کنار آقای کی‌روش بهترین نتایج را کسب کنیم؛ بسیار از ایشان راضی هستم و عملکرد کارسازی از خود به جا گذاشته است.

او ادامه داد: ما امسال مقدماتی جام جهانی را خوب شروع کردیم و خوب به پایان رساندیم؛ ما به کمک وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ریزی دقیقی داریم تا بهترین حمایت را انجام دهیم؛ حق مردم ایران است که تیم ملی‌شان بهترین بازی تدارکاتی را داشته باشد و بتوانیم این برنامه‌ریزی را انجام دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کار دیگری که ما در کنار وزیر انجام دادیم این بود که در مجلس مشکلات ورزش را مطرح کردیم؛ فوتبال یک مشکلات قدیمی دارد که کهنه شده و می‌طلبد مجلس و دولت دست به دست هم بدهند و این مشکلات قدیمی که بحث ورزشگاه‌ها، دوربین‌ها، مکانیزه کردن، صندلی‌ها و ... که از طاقت فدراسیون به دور است؛ فدراسیون با 40 میلیارد تومان درآمدزایی افتخاری را رقم زده که به خودمان می بالیم.

تاج با اشاره به عملکرد بازیکنان هم ابراز کرد: بهترین‌ها را در آسیا داریم و شک نداریم که تیم ملی نیز موفق‌تر از گذشته خواهد بود؛ ما امیدوار هستیم تیم زیر 19 سال ما نیز در قامت تیم امید بتوانند بعد از 40 سال به المپیک بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز