خبرگزاری کار ایران

هوادارانمان فوق العاده هستند؛

کعبی: هر بازی برای سپیدرود مانند فینال است/کاپیتانی برایم اهمیت خاصی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۸۸۷

کاپیتان سپیدرود رشت معتقد است که بازی‌های این تیم تازه لیگ برتری شده از اهمیت فراوانی برخوردار است.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص اولین بازی لیگ برتری سپیدرود رشت با نفت تهران گفت: بازی سختی برابر نفت بود شاید بازی را واگذار کرده باشیم اما اولین حضور سپیدرود در رقابت های لیگ برتر پس از سال ها دوری از سطح اول فوتبال ایران لذت بخش بود. این از اتفاقات فوتبال است که بازی را واگذار کردیم اما از همه بیشتر برای هواداران این تیم خوشحالم که منتظر نمایش سپیدرود در لیگ برتر بودند.

وی ادامه داد: تجربه خیلی خوبی برابر نفت کسب کردیم. متاسفانه آنها را دست کم گرفتیم اما امیدواریم در ادامه این نتیجه را جبران کنیم و بهترین نتایج را کسب کنیم. نتایج هفته اول را نمی‌شود جدی گرفت زیرا تیم ها بزرگی در هفته ابتدایی شکست را تجربه کردند.

کعبی در پاسخ به این سوال که شانس سپیدرود برای پیروزی در این بازی چگونه بود، عنوان کرد: دست کم گرفتن نفت این نتیجه را برای ما رقم زد. الان در لیگ برتر حاضر هستیم و سطح رقابت ها بالاست. اگر تیمی را دست کم بگیرد نتیحه بدی را شاهد هستید. ان شاء الله بازی به بازی بهتر می‌شویم. هوادارانمان در لیگ برتر فوق العاده هستند و نمونه‌ی آن را در بازی برابر نفت مشاهده کردید.

کعبی درخصوص رویارویی با سیاه جامگان مشهد در هفته دوم لیگ برتر اذعان داشت: سیاه جامگان کادر خوبی را برای فصل جدید جمع آوری کرده و بازیکنان باتجربه را در کنار بازیکنان جوان در اختیار دارد. همه‌ی بازی‌ها برای ما حیاتی هستند و هر دیدار در لیگ برتر برای سپیدرود حکم فینال را دارد و مطمئن باشید تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود می‌کند کار سختی دارد. سپیدرود برای کسب رده‌های بالای جدول می‌جنگد. ما از هفته‌ پنجم به بعد سعی می‌کنیم بین تیم‌های بالای جدول باشیم.

سپیدرود در بازی برابر سیاه جامگان میزبان است و ورزشگاه عضدی پذیرای هواداران باتعصب این تیم است، هافبک گیلانی‌ها در این خصوص بیان کرد: تمام سعی و تلاشمان خوشحالی هواداران است و آنها حمایت کننده‌های ما در روزهای سخت هستند. هرچی در توانمان باشد برای کسب نتیجه به نمایش می‌گذاریم. در هر بازی با جان و دل ظاهر می‌شویم و سعی می‌کنیم بهترین بازی‌ها را ارائه بدهیم. 

بازی برابر نفت تهران کاپیتانی سپیدرود رشت برعهده کعبی بود: کاپیتانی تنها یک پارچه‌ای است که اول بازی بین دو نماینده تیم رد و بدل می‌شود. کاپیتانی برای من اهمیت خاصی ندارد و هدف ما در درجه اول موفقیت سپیدرود است. تمامی بازیکنان باتجربه این تیم کاپیتان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز