خبرگزاری کار ایران

مثلثی که بدون رونالدو می‌لنگد؛ نمایش ضعیف بیل و بنزما در غیاب CR7

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۴۱

در غیبت کریستیانو رونالدو دو مهاجم دیگر این تیم عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در سه دیدار پیش فصل رئال مادرید در غیبت کریستیانو رونالدو از دو مهاجم دیگر این تیم؛ گرت بیل و کریم بنزما، در خط حمله استفاده کرد اما هنوز این دو به آمادگی لازم نرسیده‌اند.

گرت بیل امیدوار است که فصل 18-2017 بهترین فصل او باشد اما عملکرد او نشان می‌دهد که او هنوز در شوک مصدومیت فصل پیش قرار دارد. زیدان به ستاره ولزی اعتماد دارد و معتقد است او به زودی شرایط مطلوب را کسب می‌کند اما بیل شرایط راحتی را در پیش رو نمی‌بیند. بیل در شاریط معمولی قرار دارد و نه در شرایط فوق العاده، او حتی در سمت چپ که کریستیانو معمولا آنجا بازی می‌کند هم ناموفق بود.

در همین حال، بنزما در بازی ساخت و ساز بیشتری نسب به همکار بریتانیایی‌اش داشته، اما او دقت معمول خود را نداشت. بنزما نشان داده که هنوز بازیکن قابلی برای زیدان است حتی اگر او به شرایط ایده‌آل دست نیافته است.

در غیاب کریستیانو رونالدو، بیل و بنزما یک بار دیگر فرصت عرضه اندام دارند و برابر تیم ستارگان لیگ حرفه‌ای آمریکا قرار می‌گیرند و پس از آن بازیکنان رئال مادرید یک هفته تمرینات را در ورزشگاه والدبلباس در شهر مادرید دنبال می کنند تا برای بازی در سوپرجام فوتبال اروپا آماده شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز