خبرگزاری کار ایران

ماجرای رمزی و کسر امتیاز از تراکتور چه شد؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۳۸

آرش نجفی وکیل باشگاه تراکتورسازی گفت: متأسفانه برخی اخبار و موضوعات که منطبق با واقعیت نیست و اظهاراتی که برخلاف مبانی و قوانین حقوقی است تنها موجب نگرانی هواداران و ایجاد اضطراب مضاعف می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی افزود: طبیعتاً هر مربی یا بازیکنی برای اینکه زودتر به طلب خودش برسد سعی می‌کند از طریق فضای رسانه نگرانی‌هایی ایجاد کند اما بسیاری از این اظهارات غیر واقعی است.

نجفی خاطرنشان کرد: در خصوص آقای رمزی حکم اتاق حل اختلاف فیفا صادر گردیده که باشگاه می‌بایست به آن تمکین می‌نمود لیکن با توجه به بدهی سنگین ٢ میلیون دلاری که بلاتردید تنها حاصل بی درایتی مدیران قبلی بود ما ناچار شدیم پرونده‌ها را اولویت بندی کنیم و ازاین‌رو پرونده‌های پرخطر را در اولویت دستور کار کمیته حقوقی باشگاه قرار دادیم تا به هر نحو ممکن در حل‌وفصل اختلاف و تسویه با بازیکنان اقدام لازم را به عمل بیاوریم

*تا کنون ٣ پرونده پرخطر را مختومه کردیم

وکیل باشگاه تراکتورسازی گفت: از حدود 10 پرونده‌ای که در دستور کار بود پرونده آقای رمزی را به دلیل اینکه هنوز به کمیته انضباطی فیفا ارسال نشده بود در اولویت ششم قرار دادیم.وی ادامه داد: تا کنون پرونده‌های پرخطر ازجمله لوپز، اولیویرا و ژائو ویلا را که بسیار خطرناک بودند با موفقیت خاتمه دادیم.

نجفی تأکید کرد: گفته‌شده حکم کمیته انضباطی سال گذشته علیه باشگاه صادرشده است اما آرایی که صادرشده رأی اتاق حل اختلاف است که با حکم کمیته انضباطی که در صورت عدم تمکین به رأی اتاق صادر خواهد شد متفاوت است و آثار آن نیز متفاوت خواهد بود.

*حکم رمزی هنوز صادر نشده است

نجفی خاطرنشان کرد: آنچه موردنظر آقای رمزی است که در آستانه صدور می‌باشد حکم کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه است و این حکم هنوز صادر نشده اما بعد از صدور حکم کمیته انضباطی یک ماه به باشگاه مهلت داده می‌شود که با بازیکن تسویه حساب نماید و غیر از آن نیز می‌توان از این حکم به دادگاه cas  اعتراض نمود.

*با وکیل رمزی در تماس هستم

وکیل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: بنده شخصاً با وکیل آقای رمزی در تماس هستم آنان از باشگاه دلخورند که چرا آنها را در اولویت نذاشتیم ولی واقعیت این است با توجه به میزان سنگین بدهی چاره‌ای غیر از این نبود اما مسئله کسر امتیاز و یا بی توجهی باشگاه به موضوع رمزی به‌هیچ‌وجه صحت ندارد.

وی افزود: ما به‌صورت تمام‌وقت در حال پیگیری پرونده‌ها هستیم و باتلاش مدیران باشگاه تاکنون بیش از ٤ میلیارد تومان از این بدهی‌ها پرداخت‌شده است. امیدواریم باقی پرونده‌ها نیز به همین ترتیب حل شود. هواداران هم در این خصوص هیچ اضطراب و نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز