خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان - فنلاند ؛

نمایندگان 4 وزن اول کشورمان حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۷۲

نمایندگان 4 وزن اول کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان حریفان خود را شناختند و از صبح فردا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم وزن کشی چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانا ن جهان عصر امروز به وقت محلی در سالن مسابقات تامپره فنلاند برگزار شد که نمایندگان کشورمان در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم حریفان خود را شناختند تا از صبح فردا روی تشک بروند.

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول به مصاف ساکورای از ژاپن خواهد رفت. وی در صورت پیروزی در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران روسیه و هند مبارزه خواهد کرد. در این وزن 15 کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف مک ایزاک از کانادا خواهد رفت که در صورت پیروزی در مرحله بعد با برنده دیدار ازبکستان و فنلاند کشتی خواهد گرفت. در این وزن 23 کشتی گیر روی باسکول رفته اند.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با مصطفی از مصر دیدار خواهد کرد که در صورت پیروزی مقابل کشتی گیر مصری در دور دوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران اسلوواکی و قرقیزستان خواهد رفت. در این وزن 26 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در مسابقه اول در دور بعد به مصاف  با مورِک از آمریکا دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی در این دیدار در کشتی بعد به مصاف برنده دیدار مقدونیه و قزاقستان خواهد رفت. در این وزن 20 کشتی گیر روی باسکول رفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز