خبرگزاری کار ایران

طی پیامی خطاب به رئیس فدراسیون قایقرانی؛

احمد دنیامالی کسب مدال ارزشمند نبی رضایی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۸۰

احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی طی پیامی خطاب به رئیس فدراسیون قایقرانی کسب مدال ارزشمند برنز نبی رضایی در مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، محمدنبی رضایی قایقران جوان کشورمان با کسب مدال برنز مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در رومانی اولین مدال تاریخ قایقرانی ایران در مسابقات جوانان جهان را بدست آورد. در پی این موفقیت احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی، نائب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی طی پیامی خطاب به غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی این موفقیت را به خانواده قایقرانی تبریک گفت. در پیام دنیامالی آمده است:

جناب آقای امینی

رئیس محترم فدراسیون قایقرانی

سلام علیکم؛

کسب مدال برنز رشته کانو در مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام - زیر 23 سال و جوانان که برای اولین بار در تاریخ ورزش قایقرانی ایران توسط ورزشکار ارزنده آن فدراسیون، آقای محمدنبی رضایی تحقق یافته را تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم در دیگر مسابقات نیز شاهد موفقیت ورزشکاران و آن فدراسیون باشیم.

احمد دنیامالی

نائب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز