خبرگزاری کار ایران

بازگشت نایب قهرمان تیراندازی جهان به تهران

عبادی: خوشحالم اولین مدال نقره ایران را در رقابت‌های جهانی کسب کردم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۱۹

اسماعیل عبادی که در اتفاقی جالب توجه توانست با راهیابی به فینال مسابقات تیر و کمان به مدال نقره دست یابد، در این خصوص به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، اسماعیل عبادی تیرانداز کشورمان در رقابت های جهانی لهستان به فینال راه یافت و در این مرحله برابر  استفانن هانسن از دانمارک با نتیجه نزدیک 146 بر 142 متحمل شکست شد تا صاحب گردن آویز نقره جهان شود.

نایب قهرمان جهان پس از بازگشت به ایران گفت: خوشبختانه من به همراه خانم براتچی با موفقیتی که در رقابت‌های تایلند کسب کردیم موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های جهانی شدیم. خدا را شکر موفق شدم تا فینال راه پیدا کنم و با حریف قدرتمندی چون هانسن دانمارکی مسابقه بدهم. در فینال نتوانستم پیروز شوم اما موفق  به کسب اولین مدال نقره ایران در این بازی‌ها شدم.

بهزاد پاکزاد، مربی عبادی در رقابت‌های لهستان درخصوص موفقیت عبادی اظهار داشت: 24 نفر از برترین‌های این رشته موفق به راهیابی به مسابقات ورلد گیمز لهستان شده بودند. 10 نفر برتر رنکینگ جهانی و 14 نفر دیگر هم در رقابت‌های قاره‌ها سهمیه کسب کرده بودند. با این وجود نفر اول مسابقات فرقی با نفر پایانی نداشت و سطح رقابت ها بالا بود. آقای عبادی هم درخشش خوبی داشت و با برترین‌های جهان رقابت کرد و تمامی برنامه‌هایی را که در نظر داشتیم اجرا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز