خبرگزاری کار ایران

پاسخ محمد نصرتی به انتقادات؛

ما پیر هستیم؟ نظرتان درباره پیکه و بونوچی چیست؟!

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۸۱

مدافع سابق تیم ملی فوتبال که با نف تهران در لیگ هفدهم حضور دارد از انگیزه بالای شاگردان حمید درخشان در ادامه مسابقات گفت.

محمد نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص انتخاب نفت تهران برای بازی در لیگ هفدهم عنوان کرد: صحبت هایی با آقای درخشان داشتم و به این نتیجه رسیدم با نفت تهران قرارداد امضا کنم. به هر حال این تیم نماینده ایران در آسیاست و پس از چند سال دوری از فوتبال تهران تصمیم گرفتم به تیم تهرانی قرارداد امضا کنم. تیم‌های دیگری هم بودند اما یک تیم تهرانی بهترین گزینه برای من در حال حاضر بود.

نفت تهران در هفته نخست لیگ برتر برابر سپیدرود رشت قرار گرفت و با پیروزی زمین را ترک کرد. مدافع نفت دراین باره گفت: اتفاقات عجیبی در این بازی برای نفت رقم خورد و خوشبختانه با همدلی بازیکنان موفق شدیم سه امتیاز با ارزش کسب کنیم. با اینکه تمرینات کافی و بدنسازی نداشتیم موفق شدیم نتیجه قابل قبولی در شروع به دست بیاوریم. در ابتدای بازی یک گل خوردیم و آن هم چون تمرکز کافی نداشتیم اتفاق افتاد. 5 دقیقه اول بازی بازیکنانمان هنوز بدن هایشان گرم نبود بالاجبار سه بازیکن بدون گرم کردن وارد ترکیب شدند اما در ادامه روند بازی در کنترل ما بود.

محسن بنگر، احمد آل نعمه و نصرتی، سه مدافع وسط نفت تهران در لیگ هفدهم هستند و میانگین سنی این سه بازیکن موجب شد تا انتقاداتی به آنها وارد شود، نصرتی این شایعات را بی اساس دانست و افزود: اگر تمام دفاع وسط های دنیا را تماشا کنید مثل بونوچی، راموس و پیکه همگی بالای 30 سال سن دارند. تجربه بالای مدافعان موجب می‌شود که در مواقع حساس به تیم کمک کنند و فکر نمی‌کنم از این بابت مشکل خاصی به وجود بیاید حتی رفته رفته بهتر هم می شویم.

نصرتی با یحیی گل محمدی در تیم ملی همبازی بود، وی درخصوص سرمبیگری گل محمد در تراکتورسازی گفت:‌ آقا یحی یکی از مربی های خوب و آینده دار فوتبال می شوند. شخصیت و توانش را دارند و می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

مدافع نفت درباره بازی پنج شنبه هفته جاری برابر فولاد خوزستان افزود: چون آمادگی کامل نداشتم در اواسط نیمه دوم بازی مقابل سپیدرود دچار مصدومیت شدم. این مصدومیت جزیی است و کادر پزشکی تلاش می کنند تا آن را برطرف کنم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دست پر از اهواز برگردیم اما آنها در خانه از انگیزه فراوانی برخوردار هستند.

علی کریمی مدت کوتاهی سرمربیگری نفت را بر عهده گرفت و قبل از بازی سوپرجام استعفا داد: آقای کریمی یکی از استعدادهای برتر کشور بودند و برای شروع مربیگری باید با تیمی باثبات‌ تر را انتخاب می کرد. خوشحال می شدم با ایشان در نفت همکاری می کردم اما امیدوارم در ادامه موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز