خبرگزاری کار ایران

پاسخ شرکت ملی نفت به اعتراض سیدجلال و بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۹۶

شرکت بهنام پیشروی کیش ، مالک جدید متعهد به پرداخت مطالبات بازیکنان تیم نفت تهران است .

به گزارش ایلنا، پس از یک سال و اندی جنجال درباره مطالبات باقی مانده بازیکنان سابق نفت که چهره های مهمی مثل علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی نیز در میان آنها وجود دارد، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی طرح ابهام هایی درباره تیم واگذار شده نفت تهران و به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.

 در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند باشگاه ورزشی نفت در تاریخ ۹۵/۴/۸ پس از طی مراحل قانونی به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار گردیده و از همان تاریخ باشگاه در اختیار این شرکت قرار گرفته و عزل و نصب مدیران نیز توسط آن باشگاه صورت گرفته است.

در قرارداد فروش باشگاه به صراحت آمده است که پرداخت دیون باشگاه و مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی کلاً به عهده خریدار (شرکت بهنام پیشرو کیش) است و این شرکت متعهد است که نام باشگاه را تغییر و از عنوان «نفت» استفاده نکند.

با توجه به واگذاری ۱۰۰ درصد سهام باشگاه نفت تهران، شرکت ملی نفت ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال اشخاص حقیقی و حقوقی نداشته و خریدار باشگاه ضمن تعهد در قبال سهامداران باشگاه در قبال اشخاص حقیقی و حقوقی طلبکار نیز متعهد و مسئول است.

به این ترتیب طلبکاران نفت تهران باید مطالبه خود را از شرکت بهنام پیشرو پیگیری کنند . البته بهنام پیشرو نیز تا به حال پاسخ بازیکنان و کادر سابق نفت را نداده و البته از فصل گذشته نیز مبلغی را به کادر جدید متعهد است. 

با کنار کشیدن شرکت نفت، کار نفتی های سابق برای دریافت طلب ها سخت تر هم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز