خبرگزاری کار ایران

دو گزینه‌ی نهایی بارسلونا برای جانشینی نیمار

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۰۱

با جدایی قطعی ستاره برزیلی از جمع آبی اناری پوشان مسئولان باشگاه به دنبال جانشینی مطمئن برای جبران این انتقال هستند.

به گزارش ایلنا، با جدایی نیمار مسئولان باشگاه باید به دنبال جانشین مطمئنی برای ستاره برزیلی هستند و آنها کاملا آگاه هستند که یک خرید نامناسب می تواند حمایت هواداران را نابود کند.

جدایی نیمار توسط مدیران باشگاه کنترل شده تا بازیکنانی که طی این مدت با او هماهنگ بوده اند به اصطلاحی با افسردگی مواجه نشوند؛ بازیکنانی که با ناقص شدن مثلث MSN باید بارسلونای جدیدی رابه نمایش بگذارند.

منابع خبری این باشگاه می‌گویند مذاکرات بسیار پیشرفته‌ای با بازیکنان اصلی وجود دارد و این برنامه ای است که آمادگی پذیرش خروج نیمار را محقق می‌کند.

با پولی که از فروش نیمار به دست می‌آید بارسا حداقل می‌تواند دو خرید کلیدی را در تابستان به ارمغان بیاورد. اولویت باشگاه روی خرید بازیکنی است که بتواند به راحتی در میانه میدان بازی کند و در سمت چپ هم موفق باشد تا به مسی و سوارز کمک کند. 

پائولو دیبالا یکی از کسانی است که در رادار کاتالونها حضور دارد، این باشگاه قبلا با مدیر برنامه های او تماس گرفته است. علاقه دیبالا برای پیوستن به بارسا مشهود است اما هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است.

کوتینیو دیگر گزینه کاتالان هاست اما جذب او به مراتب دشوارتر از دیبالا خواهد بود یورگن کلوپ بارها اعلام کرده به این بازیکن برای فصل پیش رو در برنامه هایش حساب ویژه ای باز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز